جنگ احزاب علیه انقلاب اسلامی/ دشمن با تمرکز بر جنگ ترکیبی وارد میدان شده است

حجت‌الاسلام روحانی با بیان اینکه امروز دشمن با دروغ و فریب و با تمرکز بر جنگ ترکیبی وارد میدان مبارزه با ما شده‌ است گفت: دشمنان جنگ احزاب را علیه ملت ایران اسلامی به راه انداخته‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، حجت‌الاسلام «تقی روحانی» امروز (جمعه، ۱۳ آبان) در خطبه‌های اول آئین عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان رودسر اظهار داشت: در دومین جمعه ماه ربیع الثانی و در روز ۱۳ آبان قرار داریم و در همین آغاز سخن خودم و شما برادران و خواهران نمازگزار جمعه را به رعایت تقوای الهی توصیه و دعوت می کنم.

 

امام جمعه شهرستان رودسر غیبت و دروغگویی را از جمله گناهانی که عواقب بسیار بدی برای انسان به دنبال دارد خواند و عنوان کرد: طبق آیات و روایات گناه بر دو نوع است و یک نوع گناهانی هستند که اصطلاحا به آنها گناهان کبیره گفته می شود و یکسری دیگر گناهان صغیره هستند و مصادیق آنها هم مشخص است اما باید مراقب باشیم ضمن اینکه از گناه کبیره دوری می کنیم گناه صغیره هم از ما سر نزند. 

 

روحانی با بیان اینکه اصرار بر ارتکاب به گناه شیطان را خشنود می‌کند تصریح کرد: اینکه بدانیم مصادیق گناهان کبیره و صغیره چیست بسیار خوب و مهم است اما مهم‌تر از آن این است که عمرمان که نسبتا کوتاه است در چه حالتی مصرف می‌شود، زیرا واقعا ارزشش را ندارد که این عمر خدادادی به گناه آلوده شود بنابراین کیفیت استفاده از دنیا و این عمر اهمیت زیادی دارد.

 

وی در خطبه‌های دوم آئین عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان رودسر ابراز داشت: در این ابتدای خطبه‌های دوم بار دیگر هم خودم و هم شما نمازگزاران را به تقوای الهی توصیه و دعوت می کنم و امیدواریم همه مراقب باشیم زیرا طبق آیه شریفه سوره آل یاسین تمام اعضا و جوارح ما در روز قیامت علیه ما شهادت خواهند داد.

 

امام جمعه شهرستان رودسر ادامه داد: خوشا به حال آنان که امروز با پای خود به میدان تجدید عهد و میثاق با شهدا، امام شهدا، قرآن، ارزش‌های دین و مقام معظم رهبری آمدند و در خیابانها شعار دادند و واقعا این کارشان عین عبادت است.

 

روحانی ضمن اشاره به سخنرانی مقام معظم رهبری در روزهای اخیر و انجام جهاد تبیین توسط ایشان در افشای چهره حقیقی شیطان بزرگ برای جوانان امروز اضافه کرد: امروز رئیس‌جمهور عزیزمان هم در کنار لانه جاسوسی آمریکا بسیار زیبا حقایق عالم و انقلاب اسلامی را بیان فرمودند.

 

وی با تاکید بر اینکه دشمنی بین ملت ایران اسلامی و آمریکایی‌ها از کودتای ۲۸ مرداد آغاز شد تصریح کرد: ماه آبان برای ملت و کشورمان به خاطر جنایت‌های آمریکا علیه ملت اسلامی ماهی پر از خاطره است. 

 

امام جمعه شهرستان رودسر افزود: آمریکا در سال ۴۳ قانون کاپیتولاسیون را به نظام ایران تحمیل کرد تا تصویب شود که قانونی صد در صد استعماری بود و فریاد امام راحل را درآورد و به همین خاطر ایشان فرمودند ای ملت ایران ای حوزه‌های علمیه به داد ایران برسید.

 

روحانی به خاک و خون کشیده شدن دانش‌آموزان و دانشجویان در سال ۵۷ به دستور آمریکا را مورد اشاره قرار داد و یادآور شد: امام عزیزمان هم که برای همه این جنایت‌ها و علیه رژیم اسرائیل، آمریکا، شاه و ظلم طاغوت در مدرسه فیضیه فریاد زده بود شبانه به خانه ایشان ریخته و او را به ترکیه، سپس از آنجا به عراق تبعید کردند.

 

وی عنوان کرد: وقتی که امام خمینی رحمت‌الله علیه با همه حمایت‌های مردمی وارد کشور شد در ۱۳ آبان سال ۵۸ دانشجویان پیرو خط امام ریختند و آن لانه جاسوسی و نه سفارتخانه را تسخیر کردند و ۵۲ آمریکایی را به مدت ۴۴۴ روز در این کشور نگه داشتند بنابراین ۱۳ آبان هم تجسم شرارت آمریکا و هم تجسم ضربه خوردن و مغلوب شدن آمریکاست.

 

امام جمعه شهرستان رودسر با تاکید بر اینکه ابهت آمریکا در دنیا بعد از این قضیه شکسته شد اظهار داشت: وقتی آمریکاییها به ملت ایران زور بگویند و نظرشان را تحمیل کنند و بخواهند بر آنها آقایی کنند چیزی جز زبونی و خفت نصیب آنان نخواهد شد.

 

روحانی ادامه داد: طبیعی است که آمریکا از دست ما عصبانی باشد، بنابراین امروز می بینیم که در ذهن جوانان ما اینگونه تزریق کردند که چرا آن روز ایرانی‌ها ریختند و سفارتخانه آمریکا را اشغال کردند و شروع می‌کنند به مظلوم نمایی.  اما جوانان و نوجوانان ما باید بدانند که سفارتخانه آمریکا به مرکز جاسوسی تبدیل شده بود.

 

وی تصریح کرد: در آن زمان که دانشجویان محضر امام رسیدند و درباره تسخیر لانه جاسوسی صحبت کردند عده‌ای لیبرالها و ترسوها آمدند به امام راحل گفتند که دارد با دم شیر بازی می کند اما امام در پاسخ به آنان فرمود آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

 

امام جمعه شهرستان رودسر عنوان کرد: دانش‌آموزان ما امروز در سراسر کشور با وجود سمپاشی دشمن آمدند و فریاد مرگ بر آمریکا را بار دیگر سر دادند و به عقیده من شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل در ۱۳ آبان امسال بهتر از هر زمان دیگر معنا پیدا کرد.

 

روحانی یادآور شد: آنکسی که اسلحه به دست می‌گیرد و در حرم شاهچراغ زائران را به خاک و خون می کشد و آن داعشی که در افغانستان مسجد را با نمازگزار منفجر می کند همه اینها تحت حمایت آمریکا هستند، آمریکایی‌هایی که هرگز دلسوز ملتها نبوده‌اند و نخواهند بود.

 

وی اذعان کرد: امروز دشمن با دروغ و فریب و با تمرکز بر جنگ ترکیبی وارد میدان مبارزه با ما شده‌اند و در تجمعات خود ۱۵ پرچم اعم از پرچم سلطنت طلبان، منافقان، کومله، کمونیست‌ها و پرچم هر کسی که از انقلاب ما کینه به دل دارد را در کنار هم قرار دادند و این نشان میدهد جنگ احزاب را علیه ملت ایران اسلامی به راه انداخته‌اند.

 

امام جمعه شهرستان رودسر اظهار داشت: امروز دانش‌آموزان و دانشجویان ما باید مراقب باشند زیر خیمه شیطان و عمر سعدها قرار نگیرند زیرا این کار یک عمر پشیمانی و ندامت را به همراه خواهد داشت.

 

روحانی ضمن اشاره به برخی وقایع اعم از کف و سوت زدن در مراسم تشییع شهید و برداشتن عمامه روحانیون در دانشگاه  عنوان کرد: چرا اینها نمی آیند و از غم دردناک آن بچه که خانواده خود را در حمله تروریستی شاهچراغ از دست داد سخن نمی‌گویند در حالیکه خودشان می‌گویند به بهانه فوت آن دختر خانم به خیابان‌ها آمده‌اند. 

 

وی هدف گلوله قرار گرفتن امام جماعت مسجدی در زاهدان را هم متذکر شد و تصریح کرد: کشف حجاب، کشیدن چادر از سر زنان محجبه و سر دادن شعارهای زشت همه بدان معناست که در این مقطع حساس از نبردمان با دشمنان انقلاب اسلامی جبهه حق در برابر تمام جبهه کفر و باطل ایستاده است و انقلابی ماندن دقیقا در چنین روزهایی معنا پیدا می‌کند. 

 

امام جمعه شهرستان رودسر اذعان کرد: آن طرف آبی‌ها بشنوند ملت و امت اسلامی ما با تمام فشارهای داخلی و خارجی شعارشان هنوز مرگ بر آمریکاست و این ملت تا ریشه دشمنان و شیطان بزرگ را نخشکاند هرگز آرام نخواهد گرفت. 

 

روحانی با تشکر از همه دستگاه‌های اطلاعاتی بابت عملکردشان و دستگیری سرکردگان اغتشاشات تصریح کرد: از همه بسیجیان و پاسداران عزیزمان هم که در میدان حضور دارند هم قدردانی می‌کنم و به قوه قضاییه و شورای عالی امنیت ملی می‌گویم ملت ما تا کی باید شاهد این مماشات باشند در حالیکه نیروهای انتظامی و بسیجیان ما را کتک می‌زنند و به شهادت می‌رسانند.  

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: از دستگاه قضایی و شورای عالی امنیت ملی می‌خواهیم با عاملان اصلی این جنایت‌ها طوری برخورد کنند که ملت ایران ببینند و از اجرای عدالت لذت ببرند.

کد خبر 1229200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha