با هزینه‌های نظامی در خارج از مرزها توانستیم نقشه‌های استکبار را علیه کشور خنثی کنیم

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد با اشاره به هزینه‌های نظامی در خارج از مرزها گفت: این هزینه‌ها از اعتبارات نظامی بوده که مصلحت دیده شد در خارج از مرزهای جمهوری اسلامی هزینه شود و افتخار می‌گوییم با این هزینه‌ها نقشه استکبار جهانی را با شکست مواجه کردیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، حجت‌الاسلام سید محمدنبی موسوی‌فرد امروز جمعه (۱۳ آبان) در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اهواز، با تبریک روز دانش‌آموز اظهار کرد: امروز اجانب در تلاش هستند که اتحاد میان مردم با رهبری شکسته شود که این مساله بسیار مهم و قابل تامل است.

 

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرمودند این جوانان، فرزندان ما هستند افزود: بعد از بیش از ۴۰ روز نیروی انتظامی، سپاه و بسیج مماشات و سعه صدر داشتند تا صف فرزندان‌مان از آشوبگران و اغتشاشگران جدا شود.

 

وی تصریح کرد: پیام حزب‌الله به مسئولان این است که با این افراد و عقبه آنها و اراذل و اوباشی که این گونه به جان و مال مردم افتاده‌اند، مماشات نکنند و برخورد قاطعی داشته باشند.

 

امام جمعه اهواز با اشاره به گفته برخی افراد که چرا در سوریه، عراق و یمن هزینه کردید گفت: ما از این بابت نه تنها سرافکنده نیستیم بلکه بابت این هزینه‌ها سربلندیم و افتخار می‌گوییم با این هزینه‌ها نقشه استکبار جهانی را با شکست مواجه کردیم.

 

وی اضافه کرد: در سال ۲۰۰۰ پس از آن انفجار، در نقشه خاورمیانه جدید باید ایران، عراق، سوریه و برخی کشورهای دیگر به چند بخش تقسیم می‌شدند تا دشمنان از ذخایر و توانمندی‌های این کشورها به راحتی استفاده کنند.

 

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد عنوان کرد: بعد از ۲۰ سال ترامپ گفت بیش از حدود هفت هزار میلیارد دلار هزینه کرده‌اند تا به اهداف خود برسند، اما به تعبیر خودشان ایران ۱۶ میلیارد دلار هزینه کرده است.

 

وی بیان کرد: این ۱۶ میلیارد دلار از اعتبارات نظامی بوده که نظامیان مصلحت دیدند آن را در خارج از مرزهای جمهوری اسلامی هزینه کنند، زیرا به تعبیر مقام معظم رهبری اگر این اتفاق نمی‌افتاد و این هزینه‌ها نمی‌شد باید شاهد جنگ در شهرهای مختلف ایران می‌بودیم.

 

نماینده ولی فقیه در خوزستان در بخش دیگری از سخنان خود، با تاکید بر سبک زندگی اسلامی ابراز کرد: امامین انقلاب در مورد ممنوعیت زندگی اشرافی تاکیدات فراوانی داشتند؛ فراموش کردن گناهان مرتکب شده، به رخ کشیدن کارهای خوب، نگاه کردن به بالادست خود در مادیات و نگاه کردن به پایین دست خود در مورد معنویات چهار عاملی هستند که انسان را نگون‌بخت می‌کنند.

 

وی یاد آور شد: یکی از نکاتی که در سبک زندگی اسلامی باید مورد توجه قرار بگیرد، خانواده است؛ چه می‌شود در خانواده‌ای حاج قاسم تربیت می‌شود و در خانواده‌ای افرادی به بمب آتش‌افروز تبدیل می‌شوند و امتی را به خاک و خون می‌کشند؛ به نظر می‌رسد سرچشمه همه این‌ها خانواده است، گرچه حداقل هشت دستگاه در تربیت فرزندان نقش دارند.

 

کد خبر 1229213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha