برپایی ۳۰۰ همایش آموزشی با هدف جهاد تبیین در جریان افزایش نرخ رشد جمعیت

حجت الاسلام ولایی برحق با اشاره به اهمیت جایگاه انقلاب اسلامی در مسیر یک تمدن نوظهور گفت: ۳۰۰ همایش آموزشی با هدف جهاد تبیین در جریان افزایش نرخ رشد جمعیت برپا می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « حجت الاسلام ولایی برحق» طی نشست خبری که یکشنبه۱۵ آبان در سالن جلسات اداره کل سازمان تبلیغات اسلامی استان البرز برگزار شد گفت: انقلاب اسلامی ایران در مسیر یک تمدن نوظهور قرار دارد آنچنان که رهبرمعظم انقلاب نیز در یکی از سخنان خویش فرموده اند که ظهور یک جریان در جهان پس از ناامیدی از تمدن پوشالی غرب در حال اتفاق است که ایران اسلامی نقش حیاتی در تحقق آن دارد. 

 

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان البرز افزود: از جمله رویکردهای پیش رو در کشور، افزایش جمعیت جوان است که به منظور تحقق این مهم طرح های مصوبی به صورت قانونی در دستور کار قرار دارد. 

 

وی با اشاره به اهمیت آسیب شنایی طرح رشد جمعیت اظهار کرد: آنچه مسلم است و از آمار کشورهای آمریکایی و اروپایی به دست می آید، این است که بیش از ۵۰ درصد متولدان در این کشورها ماحصل روابط نامشروع هستند از طرف دیگر این آمار متفاوت از نوزدانی است که با سقط غیر قانونی از بین می روند.

 

وی در بخش دیگر سخنان خود در رابطه با امپراتوری رسانه ای غرب بیان کرد: ناامیدی از تمدن غرب و حرکت جهان در مسیر استقبال از جریان مقاومت در برابر تمدن پوشالی مشکلاتی به همراه دارد. 

 

حجت الاسلام ولایی برحق با اشاره به اهمیت آینده پژوهی با رویکرد فرزند آوری بیان کرد: یکی از مسائل مورد توجه در قالب تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، رشد جمعیت جوان و فرزندآوری است.

 

وی با اشاره به اینکه در یکی دو دهه اوائل انقلاب، متناسب با سیاست های اعلامی دولتمردان شعار فرزند کمتر زندگی بهتر داده شد بیان کرد: تحقق شعار فرزند کمتر زندگی بهتر، در قالب سازمان های جهانی با انعقاد تفاهم نامه ای با کشورهای آسیایی منعقد شد که طی آن ایران رتبه اول کسب کرد. 

 

 

خبر در حال تکمیل است...

 

کد خبر 1229814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha