۱۴ پیرغلام رضوی در اردبیل تجلیل شدند

اولین همایش پیرغلامان رضوی امام رضا (ع) به همت دبیرخانه کانون های خدمت رضوی استان اردبیل در امامزاده صالح اردبیل برگزار و ۱۴ نفر از ذاکرین اهل بیت و عصمت طهارت (ع) تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اردبیل به نقل از دبیرخانه کانون های خدمت رضوی استان اردبیل، اولین همایش پیرغلامان رضوی امام رضا (ع) به همت دبیرخانه کانون های خدمت رضوی استان اردبیل در امامزاده صالح اردبیل برگزار و  ۱۴ نفر از ذاکرین اهل بیت و عصمت طهارت (ع) تجلیل شد.

 

این همایش که با حضور بیش از ۳۰۰ خادمیار و یاوران رضوی استان اردبیل برگزار شد.

 

در این مراسم، «علی حسن زاده» ضمن قدردانی از فعالیت تمامی مداحان و ذاکرین اهل بیت عصمت و طهارت (ع)، گفت: این همایش همه ساله با معرفی و تجلیل دیگر مداحان و ذاکرین اهل بیت عصمت و طهارت (ع) تحت عنوان پیرغلامان رضوی برگزار خواهد شد.

 

مسئول دبیرخانه کانون های خدمت رضوی استان اردبیل با اشاره به اینکه برای اولین بار همایش پیرعلامان رضوی در استان اردبیل با مرکزی شهرستان اردبیل برگزار شد، افزود: تلاش می کنیم این همایش سال آینده به صورت استانی برگزار شود.

 

وی اظهار داشت: بیش از ۲ هزار خادمیار رضوی و یاوران رضوی در سطح استان اردبیل فعالیت می کنند.

 

حجت الاسلام «اکبر قیامی» نیز در این همایش با اشاره به کرامات امام رضا (ع) و خادمان حرم مطهر رضوی، بیان کرد: اینکه امروز به عنوان خادم مطهر رضوی حضرت علی بن موسی الرضا (ع) فعالیت می کنیم یک افتخار بزرگ برای ما هست.

 

جانشین دبیرخانه کانون های خدمت رضوی استان اردبیل با اشاره به اینکه دبیرخانه کانون های خدمت رضوی استان اردبیل در قالب ۲۲ کانون تخصصی در سطح استان اردبیل فعالیت دارد، یادآور شد: کانون های تخصصی و عمومی خدمت رضوی استان اردبیل در تمامی عرصه های فرهنگی، جهادی، محرومیت زدایی، اجتماعی، مذهبی، روانشناسی، قرآنی و رسانه در سطح استان اردبیل فعالیت دارند.

 

در حاشیه این همایش با قرائت بیانیه ای از سوی کانون تخصصی خبر و رسانه خدمت رضوی استان اردبیل حادثه تروریستی ۴ آبان ماه ۱۴۰۱ در محل حرم مطهر شاه چراغ (ع) که منجر به شهادت و مجروحیت تعدادی از خادمان حرم و زائرین گردید عاملین این حادثه تلخ را محکوم کردند.

 

کد خبر 1229845

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha