کودکان اولین قربانی معضلات اجتماعی است

احمدی گفت: مسلماً کودک اولین قربانی معضلات اجتماعی است و آسیب دیدن این طبقه در آینده می تواند مشکلات اساسی در جامعه پدید آورد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اردبیل به نقل از روابط عمومی دادگستری استان اردبیل، «فتاح احمدی» در دیدار با رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: مسلماً کودک اولین قربانی معضلات اجتماعی است و آسیب دیدن این طبقه در آینده می تواند مشکلات اساسی در جامعه پدید آورد لذا باید با دقت و رعایت دقیق  حقوق شهروندی و با اتخاذ شیوه های صحیح و علمی برای قشر جوان و نوجوان برنامه ریزی داشته باشیم.

 

معاون وزیر دادگستری و دبیر کنوانسیون حقوق کودک تصریح کرد: اهتمام مدیران فرهنگی برای ترویج شعائر فرهنگ اسلامی  به منظور کاستن از معضلات و آسیب های فرهنگی در جامعه ضروری است.

 

در ادامه این دیدار، حجت الاسلام «حسین آل کثیر» ضمن تشریح وضعیت استان، از هماهنگی و همکاری مطلوب مجموعه های نظامی و امنیتی استان با دستگاه قضایی استان خبر داد و اظهار داشت: بحمدالله وجود این هماهنگی استانی موجب مدیریت مورد قبول به ویژه در شرایط بحرانی در استان شده است.

 

رئیس کل دادگستری استان اردبیل با انتقاد از عملکرد برخی  از مدیران در عدم انجام وظایف ذاتی، خاطر نشان کرد: بی تفاوتی و سهل انگاری در انجام وظایف ذاتی از سوی مدیران و مسئولان برخی از دستگاه ها موجب بروز بسیاری از آسیب های اجتماعی شده و این امر خود تبعات و آثار سوء بسیاری را در جامعه به دنبال دارد.

 

وی در ادامه ایجاد کمپ ماده 16 در استان را از مطالبات جدی مردم و دستگاه قضایی استان ذکر کرده خواستار پیگیری جدی این موضوع از سوی دستگاه های متولی شد.

 

کد خبر 1230268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha