گزارش عملکرد برخی از دستگاه ها در قرارگاه استانی جمعیت و خانواده کرمان ارائه شد

نشست استانی قرارگاه "جمعیت و خانواده" با حضور استاندار و دستگاه های مربوطه برگزار و گزارشی از عملکرد تعدادی از دستگاه ها ارائه شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ نشست استانی قرارگاه "جمعیت و خانواده" با حضور استاندار و دستگاه های مربوطه برگزار و گزارشی از عملکرد تعدادی از دستگاه ها ارائه شد.

 

 

بر اساس گزارشی که از عملکرد شهرداری کرمان در این جلسه ارائه شد؛ سیاست های تشویقی در راستای امر ازدواج و فرزندآوری در حال اجرا است و بخشی از تبلیغات شهری متوجه جوانی جمعیت و خانواده پرنشاط است.

 

 

 

گزارش عملکرد مذکور می افزاید: توجه به مسئله  افزایش جمعیت در برنامه های فرهنگسراها نیز مورد تاکید است.

 

 

 

در این جلسه اعلام شد:  دو هزار و ۱۱۲ نفر از پرسنل شهرداری کرمان متاهل و ۸۵ نفر مجرد هستند.

 

 


" تشکیل کمیته اطلاع رسانی ذیل قرارگاه جمعیت و خانواده استان" جهت آگاهی بخشی عمومی و " اتخاذ تدابیری برای کاهش ساعت اداری زنان و حتی مردان شاغل" با هدف پیشگیری از فرسودگی زنان و کمک به تحکیم بنیان خانواده به عنوان پیشنهادات شهرداری به استاندار ارائه شد.

 

 

 

در ادامه این نشست گزارش اقدامات اداره کل ورزش و جوانان استان ارائه و اعلان شد: در سه شهرستان راور، رفسنجان و انار آمار کاهش ازدواج و افزایش طلاق بیش از آمار کشوری است.

 

 

 

برگزاری کارگاه های آموزشی، کمبود مدرس در ۶ شهرستان جهت برگزاری این کارگاه ها، ارائه مشاوره رایگان و نیم بها به زوج های جوان، تشکیل ۴ مرکز مشاوره در شهر کرمان و دو مرکز در شهرستان ها، راه اندازی مجمع خیرین ازدواج، برگزاری مراسم ازدواج آسان و اهدای جهیزیه توسط سمن ها بخش دیگری از گزارش اقدامات اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان است.

 

 

ادارات کل بهزیستی و کمیته امداد استان کرمان نیز گزارشی از فعالیت های خود ارائه دادند.

کد خبر 1230704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha