تلاش دشمنان شکاف بین مردم و حاکمیت است

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی،با بیان اینکه تلاش دشمنان شکاف بین مردم و حاکمیت است، گفت: خدمت‌گزاری به مردم شکاف دولت و ملت را از بین می‌رود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لرستان، حجت الاسلام والمسلمین «سیداحمدرضا شاهرخی»، امروز(۲۰آبان) در خطبه های نماز جمعه این هفته خرم آباد، به سفر آیت‌الله اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه کشور به استان لرستان اشاره کرد و اظهارداشت:  سفر وی در راستای بررسی حوزه‌های علمیه لرستان بود که در این راستا جلسات متنوعی تشکیل شد.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: تاش مدیر حوزه‌های علمیه، ارتقای سطح کیفی و کمی حوزه‌های علمیه و ارتباط با دانشگاه‌ها است.

 

کتاب نقش مهمی در رساندن جامعه به تمدن اسلامی دارد

 

وی با گرامیداشت هفته کتاب و کتاب‌خوانی گفت: کتاب نقش مهمی در رساندن جامعه به تمدن اسلامی دارد و در ایران اسلامی مشعل‌دار کتاب و معرفت است.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با تأکید بر اینکه فضای کتابخانه‌ها بیشتر شود، عنوان کرد: باید زیرساخت های لازم در این زمینه فراهم شود.

 

وی سالگرد رحلت علامه طباطبایی را گرامی داشت و خاطرنشان کرد: آثار گرانبهایی از علامه طباطبایی در حوزه فلسفه و تفسیر المیزان باقی مانده است که مورد مراجعه تمام دانشمندان در علوم اسلامی است.

 

تضعیف قدرت جبهه مقاومت هدف دشمن است

 

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان در بخش دیگر از سخنانش با اشاره به اهداف فعالیت‌های دشمنان در روزهای اخیر و دامن زدن به اغتشاشات گفت: دشمن به دنبال تضعیف قدرت جبهه مقاومت از طریق تضعیف نظام اسلامی ایران است.

 

وی به اقتدار و عظمت ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: روزی دنیا در دست دو ابرقدرت بود و می‌خواستند نظام جمهوری اسلامی ایران را ساقط کنند، اما هرگز به آرزوی خود نرسیده و نمی‌رسند.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به اینکه بیش از ۶۰ کشور با فعالیت رسانه‌ای نظام جمهوری اسلامی ایران را مورد تهاجم رسانه‌ای قرار دارند، عنوان کرد: تمام تلاش دشمنان شکاف بین مردم و حاکمیت است.

 

وی ادامه داد: با خدمت‌گزاری به مردم شکاف دولت و ملت را از بین می‌رود و مسئولان در این زمینه باید به وظایف خود عمل کنند و در خدمترسانی به مردم کوتاهی نکنند.

 

امام جمعه خرم آباد به بصیرت، درایت و هوشیاری جوانان انقلابی اشاره و بیان کرد:  از جوانان انقلابی که با درایت در صحنه حضور داشته و دارند و توطئه‌های بیگانگان را نقش برآب کردند، تقدیر می‌شود.

 

لرستان نیازمند تحول همراه با جهش است

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با تأکید بر اینکه مصوبات سفر رئیس‌جمهور به استان پیگیری شود، گفت: لرستان نیازمند تحول همراه با جهش است و این مهم با اجرای سریع سفر رئیس‌جمهور و ریاست مجلس شورای اسلامی به استان لرستان محقق می‌شود.

کد خبر 1231249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha