کتاب به کانون‌های مساجد شهرستان شاهرود اهدا شد

حجت الاسلام موسوي از اهداء چندين جلد کتاب به کانون هاي فرهنگي هنري مساجد شهرستان شاهرود بمناسبت هفته کتاب خبر داد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان؛ حجت الاسلام سید علی موسوی در سفر به شهرستان شاهرود ضمن بازدید از کتابخانه کانون های مساجد از اهدای کتاب به کانون های مساجد این شهرستان خبر داد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با اشاره به برگزاری طرح پالایش کتاب در سطح کانون های مساجد،افزود: در این کتابهای کهنه و قدیمی کانون ها پالایش شده و به ستاد استان تحویل داده خواهد شد تا ستاد استان پس از بررسی نسبت به تامین کتاب ویژه کانون های استان اقدام کند.

 

وی با اشاره به اجرای برنامه های مختلف در هفته کتاب و کتابخوانی،گفت: در این هفته برنامه های مختلفی ز جمله طرح شنبه های کتاب،طرح صدای کتاب،مسابقات کتابخوانی و ... در سطح استان اجرا می شود.

 

حجت الاسلام موسوی توسعه زیرساخت‌های فرهنگی نظیر ساخت کتابخانه را بهترین راه مقابله با هجمه فرهنگی دشمنان دانست و افزود: ۶۳ کتابخانه شهری و ۲۳ باب روستایی در کانون مساجد استان سمنان فعالیت دارند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با تأکید بر اینکه برنامه‌های مختلفی در کتابخانه‌های مساجد استان سمنان با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی، جذب جوانان و نوجوانان  و به ویژه کودکان به کتابخانه مساجد، انس بیشتر عموم مردم به ویژه نسل جوان با کتاب و ترغیب به مطالعه کتب دینی و مفید برگزار شود.

 

وی با تأکید بر توجه ویژه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان نسبت به برنامه های رواق کتاب در طرح ملی فهما ادامه داد: برنامه ها را در سامانه بچه های مسجد ثبت کنند.

 

حجت الاسلام موسوی ضمن تاکید به توجه بیشتر به حوزه کتاب و کتابخوانی، بیان کرد: بروز بودن کتابهای کتابخانه مورد توجه مدیران کانون و کتابدار کتابخانه ها باشد تا اهالی مسجد از کتابهای بروز استفاده کنند.

 

 

 

کد خبر 1231489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha