برنامه های حرم حضرت معصومه(س) در هفته جاری تشریح شد

برنامه های حرم مطهر حضرت معصومه(س) در هفته جاری تاجمعه ۲۷ آبان تشریح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان قم، برنامه مراسم و محافل حرم مطهر حضرت معصومه(س) در هفته جاری تشریح شد. 

 

بر اساس این گزارش هر روز در حرم مطهر حضرت معصومه(س) برنامه ها با نیایش صبحگاهی بعد از نماز صبح آغاز می شود و در ادامه هر روز سخنرانی قبل از نماز ظهر، مداحی و قرائت زیارت‌نامه بعد از نماز عصر، سخنرانی قبل از اذان مغرب و مراسم شبانگاهی بعد از نماز عشا برگزار می شود.

 

مراسم قبل از اذان ظهر حرم مطهر حضرت معصومه(س) فردا یکشنبه با سخنرانی حجت الاسلام علی اکبر بیگدلی، دوشنبه و سه شنبه با سخنرانی حجت الاسلام سیدابوالفضل موسوی، چهارشنبه با سخنرانی حجت الاسلام محمدحسن کتابچی و پنجشنبه و جمعه با سخنرانی حجت‌الاسلام محمد قربانی مقدم برگزار می شود.

 

مراسم قبل از اذان مغرب حرم مطهر فردا یکشنبه با سخنرانی حجت الاسلام محمد سعیدی، دوشنبه و سه شنبه با سخنرانی حجت الاسلام سیدعبدالرحمن میراحمدی، چهارشنبه با سخنرانی حجت الاسلام سیدحسن پوراجمدی، پنجشنبه در قالب محفل انس با قرآن کریم با حضور شعاعی و جمعه با سخنرانی حجت‌الاسلام اسدالله مصطفوی برگزار خواهد شد.

 

سخنران مراسم معارفی بعد از نماز مغرب و عشاء در حرم مطهر حضرت معصومه(س) تا پنجشنبه به ترتیب حجج اسلام والمسلمین تراشیون، فرحزاد، حسینی قمی، مؤمنی، نظری منفرد، بندانی نیشابوری و آیت الله عباس کعبی خواهد بود و پنجشنبه این مراسم با مداحی سیدمهدی میرداماد برگزار می‌شود.

 

در هفته پیش رو پنجشنبه بعد از نماز صبح قرائت زیارت عاشورا با صدای سیدمحسن بنی فاطمی، پنجشنبه شب دعای کمیل با نوای سیدمهدی میرداماد و قرائت زیارت جامعه کبیره با نوای حجت الاسلام ناصر شهیدی، جمعه صبح دعای ندبه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین صادقی واعظ و قرائت دعا و مداحی حجت الاسلام والمسلمین محمدپور و جمعه عصر ساعت ۱۸:۱۵ قرائت زیارت آل یاسین با صدای ابوالقاسم زمانی برگزار خواهد شد.

 

کد خبر 1231630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha