پیگیری خدمات درمانی خانواده شهدا از اولویت‌های اصلی بنیاد شهید است

شهسواری گفت: پیگیری خدمات درمانی خانواده‌های شهدا و ایثارگران از اولویت‌های اصلی ما در بنیاد شهید به شمار می‌رود و این عزیزان باید از خدمات درمانی مورد نیاز خود به سهولت بهره‌مند شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان، علیرضا شهسواری شنبه (۲۱ آبان‌ماه) در جلسه راهبردی و نظارت بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان که با حضور معاون بهداشت و درمان و پرسنل ذیربط و مسئولان هلال احمر استان و بیمه دی برگزار شد، به اهمیت ارائه خدمات درمانی و توانبخشی به جامعه بنیاد اشاره کرد و اظهار کرد: بنیاد شهید متولی خانواده شهدا بوده و این نهاد همواره بر اساس ضوابط و قوانین مربوطه در کنار جامعه هدف انجام وظیفه می‌کند.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان بر حفظ کرامت و شئونات خانواده‌های معظم و معزز شهدا و ایثارگران به عنوان یک عمل صالح تأکید کرد و افزود: ارائه خدمات مناسب درمانی به خانواده شهدا و ایثارگران امری ضروری است و همه مسئولان و دست‌اندرکاران باید به این امر مهم اهتمام داشته باشند.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان با بیان اینکه همه ما مدیون ایثارگران هستیم و نباید اجازه دهیم این عزیزان نسبت به درمان خود دغدغه داشته باشند، تصریح کرد: پیگیری خدمات درمانی این عزیزان از اولویت‌های اصلی ما به شمار می‌رود و باید از خدمات درمانی مورد نیاز خود به سهولت بهره‌مند شوند.

 

شهسواری اضافه کرد: حل مشکلات ایثارگران نیاز به همدلی، تعامل و کار جهادی دارد از این‌رو باید با همکاری یکدیگر در جهت رضایتمندی ایثارگران قدم برداریم.

 

کد خبر 1231643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha