تئاتر بچه‌های مسجد زمینه رشد هنری گروه‌های نمایشی را فراهم می‌کند

حجت الاسلام کلات‌پور،گفت: تئاتر بچه‌های مسجد زمینه رشد هنری گروه‌های نمایشی را فراهم می‌کند براین اساس برای برگزاری هرچه بهتر این جشنواره در سطح استان باید به ایده‌یابی و برگزاری کارگاه‌های مختلف مرتبط با این حوزه بپردازیم.

حجت‌الاسلام افشین کلات‌پور، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه، با اشاره به فعالیت جوانان در برگزاری تئاتر در مساجد، گفت: پشتکار، مداومت و تلاش برای نوجوانان و جوانان عرصه تئاتر بچه‌های مسجد بسیار ضروری است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان کرمانشاه، افزود: از ظرفیت تئاتر مردمی به خصوص رویداد تئاتر بچه‌های مسجد می‌توان در مسیر جهاد تبیین نیز بهره برد و پیام‌ها را به مردم منتقل کرد لذا بچه‌های بسیار مستعدی در رویداد تئاتر بچه‌های مسجد وجود دارد.

 

وی با اشاره به هدف از برگزاری جشنواره تئاتر مسجد، خاطر نشان کرد: این جشنواره با هدف پرورش استعداد‌های بچه‌های مسجد و تشکیل گروه‌های تئاتر مساجد برگزار می‌شود.

 

حجت الاسلام کلات پور، تصریح کرد: تئاتر بچه‌های مسجد به عنوان جریانی پویا اگر در مسیری درست هدایت شود و شکلی اساسی به خود بگیرد می‌تواند به تئاتر متعهد جانی دوباره ببخشد، تئاتر بچه‌های مسجد به عنوان جشنواره مردمی توانسته است نیروهای جوان با استعداد را شناسایی و به جامعه هنری معرفی کند که در این زمینه می‌تواند آینده‌سازان تئاتر را پرورش دهد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان کرمانشاه، اظهار کرد: جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد در دو مرحله شهرستانی و استانی برگزار و برگزیدگان این جشنواره به مرحله کشوری تئاتر بچه‌های مسجد که اردیبهشت‌ماه سال آینده برگزار خواهد شردراه  خواهند یافت.

 

وی گفت: این جشنواره طی دو مرحله در آذرماه و اسفندماه  جاری برگزار و براساس آن برگزیدگان مرحله شهرستانی به مرحله استانی راه می‌یابند.

 

کد خبر 1231858

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha