امنیت کشور مرهون خون پاک شهدا است

حجت الاسلام فاضل گفت: امنیت و آرامش کنونی کشور، مدیون خون پاک و مطهر شهدای امنیت و مدافع وطن است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، حجت الاسلام مجتبی فاضل امروز (24 آبان ماه) با حضور در منزل شهید سرافراز مدافع امنیت، سجاد فراهانی که در جریان اغتشاشات اخیر سیستان و بلوچستان توسط آشوبگران به شهادت رسید، ضمن ابراز همدردی و آرزوی صبر و اجر، با خانواده این شهید دیدار و گفت‌وگو کرد.

 

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور امنیت و آرامش این مرز و بوم را مرهون خون شهدا دانست و افزود: همه ما امنیت کشور را مدیون خون امثال شهدای شما هستیم .

 

وی با اشاره به اینکه همگان باید در برابر توطئه های شوم دشمنان آگاه و هوشیار باشند، بیان کرد: دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی همواره در صدد توطئه افنکی و ایجاد آشوب هستند که این مهم هوشیاری و آگاهی ملت ایران به ویژه نسل جوان و نوجوان را می طلبد.

 

مدیر حوزه های علمیه خواهران کشور ،سیده ریحانه فراهانی همسر بزرگوار این شهید را به تحصیل در مدارج بالاتر تشویق و ترغیب کرده و گفت: شما بعنوان همسر شهید باید مبلغ دین اسلام بوده و اسلام واقعی را به مردم بشناسانید.

 

حجت الاسلام فاضل گرامیداشت یاد و خاطره شهدا را ضروری دانست و بیان کرد: فرهنگ ایثار و شهادت فرهنگی متعالی است و ملت ایران همواره ادامه دهنده راه شهدا و آرمان های امام راحل هستند.

کد خبر 1232677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha