مسابقات قرآنی نیروهای مسلح اردیبهشت ۱۴۰۲ به میزبانی ارتش برگزار می‌شود

سردار بهرامی گفت: مسابقات قرآنی نیروهای مسلح اردیبهشت سال آینده به میزبانی ارتش جمهوری اسلامی در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، سردار محمد بهرامی شامگاه سه‌شنبه( ۲۴ آبان) در گفت‌و‌گوی خبری اظهار داشت: بیست و هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه کارکنان فراجا از ۲۴ آبان در رشت آغاز شده و تا سه روز ادامه خواهد داشت.
 
معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی و سیاسی فراجا عنوان کرد: در این دوره از مسابقات ۳۰۰ نفر از نخبگان قرآنی فراجا حضور دارند که از بین ۲۳ هزار نفری که در مسابقات شهرستانی، یگانی، استانی و نیمه نهایی حضور پیدا کرده بودند، انتخاب شدند.
 
بهرامی با بیان اینکه این مسابقات در دو بخش کارکنان رسمی و وظیفه به صورت جداگانه برگزار می‌شود افزود: مسابقات قرآن کریم فراجا در ۱۰ رشته شامل قرائت تحقیق، ترتیل، اذان، حفظ پنج، ۱۰ و ۱۵ جز، حفظ ۲۰ جز، درک مفاهیم، سطح یک و دو و حفظ کل قرآن کریم برگزار می‌شود.
 
وی با تاکید بر اینکه از همه یگان‌های فراجا استان‌ها و سراسر کشور در مسابقات قرآنی شرکت دارند تصریح کرد: بیست و هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه کارکنان فراجا به نسبت دوره‌های قبل از حیث کمی حدود ۲۰ درصد از حیث تعداد شرکت‌کنندگان ارتقا پیدا کرده است. 
 
معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی و سیاسی فراجا افزود: با توجه به دوره‌های توانمندسازی که برای حافظان و قاریان برگزار کردیم، مسابقات این دوره کیفیت بسیار خوبی هم دارد. 
 
بهرامی ادامه داد: بیست و هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه کارکنان فراجا مقدمه‌ای برای حضور برجستگان و نخبگان قرآنی فراجا در مسابقات قرآنی نیروهای مسلح است که اردیبهشت سال آینده به میزبانی ارتش جمهوری اسلامی در تهران برگزار خواهد شد.
 
وی با بیان اینکه نخبگان قرآنی در اولویت جذب فراجا قرار دارند اضافه کرد: برای انتقال معارف قرآن به کارکنان و نیروهای وظیفه فراجا و نیروی انتظامی هم اقدامات خوبی اتخاذ شده و حتی برای سربازان وظیفه علاقمند به همکاری تسعسلات ویژه‌ای لحاظ می‌شود. 
 
معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی و سیاسی فراجا از انعقاد تفاهمنامه با اتحادیه قرآنی کشور برای تامین مربیان قرآنی خبر داد و افزود: فراجا در شورای عالی قرآن کشور عضو است و از تجربیات و ظرفیت قرآنی سایر نهادها و دستگاه‌ها استفاده می‌کند.
 
بهرامی حفظ و صیانت از هویت مکتبی و انقلابی کارکنان و خانواده‌های آنان را هدف مهم سازمان عقیدتی و سیاسی فراجا ذکر کرد و اظهار داشت: ارتقا هوشیاری، بصیرت دینی و انقلابی کارکنان انتظامی و خانواده‌های آنان از تاکیدات مهم مقام معظم رهبری محسوب می‌شود.
 
وی از سازماندهی بیش از ۱۰ هزار هادی و مربی سیاسی در مجموعه فراجا خبر داد و اذعان کرد: مجموعه انتظامی مجموعه‌ای بسیار عظیم در جامعه به شما می‌رود بنابراین توجه به مسائل بصیرتی و مکتبی جزو برنامه‌های قطعی و مستمر سازمان عقیدتی و سیاسی فراجا است.
 
معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی و سیاسی فراجا خاطرنشان کرد: گروه و تیمی ۶۰۰ نفره را در این سازمان تشکیل دادیم که در حوزه‌های مختلف و در طول سال اقدام به تولید محتوا می‌کنند همچنین این سازمان دارای ۵۰۰ کانال در فضای مجازی است و تلاش داریم از این ظرفیت در جهت بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی و مقابله با تحریف دشمنان و جهاد تبیین استفاده نماییم.
 
کد خبر 1232703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha