رزمایش «جهادگران فاطمی۲» در جهرم برگزار می شود

نورزاد از برگزاری رزمایش «جهادگران فاطمی۲» به مناسبت هفته بسیج در شهرستان جهرم خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، مصطفی نورزاد امروز چهارشنبه (۲۵ آبان) با اشاره به برنامه های جهادی جهادگران بسیجی جهرم در هفته بسیج گفت: رزمایش «جهادگران فاطمی ۲» با حضور گروه های جهادی حوزه و پایگاه های مقاومت برادران و خواهران و اقشار مختلف بسیج در هفته بسیج برگزار می شود.

 

مسئول بسیج سازندگی سپاه جهرم افزود: فعالیت در عرصه های مختلف از جمله عرصه عمرانی، بهداشتی و سلامت ،آموزشی، فرهنگی و آسیب های اجتماعی، کشاورزی و ... در روستاها و مناطق محروم شهرستان جهرم از جمله برنامه های این رزمایش است.

 

وی به زمان برگزاری این رزمایش اشاره کرد و اظهار داشت: شروع رزمایش ناحیه ای و اعزام گروه های جهادی با حضور مسئولین شهرستان، در آستانه هفته بسیج، روز پنجشنبه ۲۶ آبان ماه برگزار است.

 
 
مسئول بسیج سازندگی سپاه جهرم، افزود: خدمت رسانی به محرومین و مستضعفین در قالب رزمایش های کمک مومنانه شامل اهدای بسته های معیشتی،جهیزیه و لوازم خانگی،لوازم التحریر،کیف و کفش ، نذر قربانی و ...توسط رده های بسیج نیز در این ایام صورت می گیرد.
 
 
نورزاد خاطرنشان کرد: برگزاری نمایشگاه های عرضه محصولات خانگی و اقتصاد مقاومتی توسط صندوق های قرض الحسنه مردم یار بسیج از دیگر برنامه های قسمت بسیج سازندگی در هفته بسیج است.
 
 
وی در پایان گفت: در راستای محرومیت زدایی، تعمیر مخزن آب دو روستا در منطقه سیمکان نیز در هفته بسیج اجرا می شود.
کد خبر 1232778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha