لزوم تربیت نیروی تراز انقلاب و توجه به جایگاه مساجد

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد با اشاره به اهمیت تربیت نیروی تراز انقلاب و توجه به جایگاه مساجد گفت: نوک پیکان حمله دشمن به سمت آموزش و پرورش است از این رو باید در این حوزه بیش از پیش فعالیت کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، حجت‌الاسلام سید محمدنبی موسوی‌فرد امروز در نشست هیئت اندیشه‌ورز به میزبانی دفتر امام جمعه اهواز با موضوع مسائل اخیر در سطح کشور و استان خوزستان اظهار کرد: ظرفیت‌های خوبی در استان خوزستان وجود دارد ولی به همان مقدار که ما برنامه‌ریزی می‌کنیم دشمن هم برنامه‌ریزی می‌کند.

 

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به ضرورت اهمیت تربیت نیروی تراز انقلاب و توجه به جایگاه مساجد افزود: نوک پیکان حمله دشمن به سمت آموزش و پرورش است از این رو باید در این حوزه بیش از پیش فعالیت  کرد.

 

وی تصریح کرد: بنای کار ما باید در سه سطح معلم، دانش‌آموز و خانواده باشد و در این راستا قرارگاه جهاد تبیین در سطح استان تشکیل شده و به زودی قرارگاه شهرستانی نیز راه‌اندازی می‌شود.

 

در ادامه این نشست سردار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) استان خوزستان پیرامون اتفاقات اخیر در سطح کشور و استان خوزستان به بیان‌ نکات لازم پرداخت.

 

در این نشست مدیران دستگاه‌های فرهنگی و جمعی از شخصیت‌های حوزوی حضور داشتند و پیرامون دغدغه موجود به بیان راهکارهای خود پرداختند.

 

کد خبر 1232791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha