اختتامیه همایش بین المللی «نهضت ترجمه و انتشار مفاهیم ارزشی دفاع مقدس»

​مراسم اختتامیه همایش بین المللی نهضت ترجمه و انتشار مفاهیم ارزشی دفاع مقدس، با عنوان «پرواز اندیشه‌ها، روایت ماندگار»، با حضور فرهیختگانی از ۲۰ کشور، ۲۶ آبان در ملایر برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، مراسم اختتامیه همایش بین المللی نهضت ترجمه و انتشار مفاهیم ارزشی دفاع مقدس، با عنوان «پرواز اندیشه‌ها، روایت ماندگار»، با حضور فرهیختگانی از ۲۰ کشور، ۲۶ آبان در ملایر برگزار خواهد شد.

در این همایش که با محوریت آثار مکتوب حوزه ادبیات پایداری برگزار می‌شود، از ترجمه کتاب‌های «حاج جلال» در وصف زندگینامه پدر شهیدان حاجی بابایی و «الکرخ»، ترجمه کتاب شهید «الکرخ» در وصف شهید «احمد روستایی» و «من رضا هستم» در وصف زندگینامه شهید «داریوش (رضا) ساکی» رونمایی خواهد شد.

این همایش با توجه به ظرفیت بالای شهرستان ملایر در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اختتامیه به این شهرستان واگذار شده و با مشارکت دستگاه‌های مختلف برگزار خواهد شد تا گامی مؤثر در ترویج مفاهیم ارزشی دفاع مقدس در سطح جهان برداشته شود.

معاونت فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان همدان نیز در برگزاری همایش بین المللی «نهضت ترجمه و انتشار مفاهیم ارزشی دفاع مقدس» همکاری خواهد شد.

 

کد خبر 1232851

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha