حفظ وحدت و حرکت در خط ولایت مهمترین خواسته شهدا است

مخلص الائمه با تاکید بر اینکه حضور شهدا در جامعه تحول آفرین است، گفت: حفظ وحدت و حرکت در خط ولایت مهمترین خواسته شهدا است و همه باید در این مسیر گام برداریم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، فرزاد مخلص الائمه در حاشیه مراسم وداع با خانواده شهدای تازه شناسایی شده، شهیدان «اسدالله اسدی» و«علی اکبر سلیمانی» که در حسینه سپاه روح الله استان مرکزی برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا گفت: تبعیت از ولایت و حفظ وحدت و یکپارچگی ملی مهمترین درس مکتب شهدا است که همگان باید به آن توجه فراوان داشته باشند.

 

استاندار مرکزی با اشاره به اهمیت ترویج بیش از پیش فرهنگ متعالی ایثار و شهادت در جامعه افزود: شهدا مایه عزت و کرامت ملت و ستون های مستحکم اقتدار و امنیت نظام اسلامی هستند که برای اعتلای نظام اسلامی با مجاهدت و فداکاری هایشان تمام قد به میدان آمدند و همچون‌ ستاره هایی پرفروغ، راه عزت و سربلندی را به ملت نشان دادند.

 

وی با اشاره به توطئه های همیشگی دشمنان بر علیه ملت ایران، بیان کرد: ملت ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی به برکت وجود ولایت، اسلام و فرهنگ ایثار و شهادت در مقابله با توطئه های دشمنان همواره پیروز شده و این مهم از مؤلفه‌های مهم قدرت و اقتدار محسوب می‌شود.

 

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه امنیت و آرامش امروز ایران اسلامی مرهون خون جوانانی است که با وحدت و اتحاد در برابر دشمن ایستادند، بیان کرد: تبعیت از ولایت و حفظ وحدت جامعه مهمترین درس و پیام مکتب شهدا است و همه ما باید در مسیری که آنان ترسیم کردند حرکت کنیم.

 

استاندار استان مرکزی با تاکید بر اینکه سیره شهدا برای مردم امیدآفرین و حیات‌بخش است، ادامه داد: جوانان در گام دوم انقلاب نیازمند بهره‌برداری از فرهنگ ایثار و شهادت هستند تا بتوانند قله های بلند را فتح کنند.

 

مخلص الائمه در بخش دیگری از سخنانش ضمن تقدیر از حضور گسترده و با شکوه مردم استان مرکزی در استقبال از این دو شهید گرانقدر دوران دفاع مقدس گفت: استقبال باشکوه مردم استان مرکزی از مراسم شهدا نشان از زنده بودن فرهنگ ایثار و شهادت در بین مردم  است و مردم با حضور آگاهانه خود از شهدا و ادامه دهندگان راه شهدا تجلیل و تکریم می کنند.

 

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه ملت ایران به وجود شهدا افتخار می کنند، افزود: شهدای الگوهای خوبی برای همگان هستند و این الگوها باید برای همه اقشار و نسل ها به خوبی معرفی شوند.

 

وی در ادامه ضمن تقدیر از صبر و مجاهدت و بصیرت خانواده های معظم شهیدان «اسدالله اسدی» و«علی اکبر سلیمانی» گفت: فرزندان شهدایی که امروز میزبان آنها بودیم بعضا جوانان رشیدی هستند که بیش از سی و چند سال چشم به راه پدران خود بوده‌اند و امروز پیکرهای تن به آسمان داده‌ی آنها را در آغوش می‌گیرند.

کد خبر 1232891

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha