برگزاری ۲۸۸۹ برنامه از سوی سپاه نینوا گلستان در هفته بسیج/ نهضت خدمت رسانی بسیج متوقف نمی شود

سردار ملک شاهکوهی از برگزاری ۲ هزار و ۸۸۹ برنامه با شعار «بسیج خدمتگزار ملت ایران است» از سوی سپاه نینوا گلستان در هفته بسیج خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، سردار علی ملک شاهکوهی امروز (چهارشنبه 25 آبان) در نشست خبری هفته بسیج گفت: بسیجیان برای خدمت به مردم و کشور قائل به مکان و زمان نیستند و هر وقت احساس کنند در صف اول جهاد قرار می گیرند.

 

فرمانده سپاه نینوا گلستان افزود: بسیج پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران نیز  بدون ادعا و مزدی ایستادگی کرد و همچنان در ایم مسیر خدمت استوار است.

 

وی با بیان اینکه نهضت خدمت رسانی بسیج با اقتدار و انسجام برای پشتیبانی از نظام متوقف نمی شود، گفت: بسیج در همه عرصه ها از کمک به سیل و زلزله‌ها تا مهار کرونا فعالیت داشته و خدمات رسانی کرده است.

 

ملک شاهکوهی با اشاره به شعار «بسیج خدمتگزار ملت ایران است»، هفته بسیج امسال، ادامه داد: ویژه برنامه های هفته بسیج از (29 آبان) آغاز و تا (5 آذر) ادامه دارد.

 

وی افزود: بیش از 2 هزار و ۸۸۹ برنامه در این هفته پیش بینی شده است که 34 برنامه شاخص آن با موضوعات؛ تربیتی، فرهنگی، هنری، عملیاتی، دفاعی، ورزشی، بهداشت و درمان، محرومیت‌زدایی و پیشرفت و آبادانی برگزار می شوند.

 

فرمانده سپاه نینوا گلستان با اشاره به برنامه های شاخص هفته بسیج، گفت: برگزاری کاروان رسانه ای بازدید از پروژه های اقتصاد مقاومتی، فضاسازی و تبلیغات محیطی، برگزاری محفل انس با قرآن، برگزاری یادواره شهدای مدفون در امامزادگان و بقاع متبرکه، اردوی جهادی میز خدمت و آزادسازی ۳۰ زندانی غیرعمد مالی از جمله این برنامه ها است.

 

وی، برگزاری رزمایش جهادی فاطمی و طلایه داران اقتصاد مقاومتی، رزمایش خدمت مومنانه و توزیع ۲۰ هزار بسته معیشتی، رزمایش سرکشی از یک هزار و ۲۰۰ خانواده شهید بسیجی، افتتاح پروژه آبرسانی، افتتاح طرح پیشرفت مدرسه، آغاز ساخت درمانگاه آق‌قلا، افتتاح مرکز مشاوره خانواده، افتتاح مرکز کارآفرینی طرح فدک، راه‌اندازی طرح محیا ۵۲ پایگاه تخصصی عفاف و حجاب و برپایی بیمارستان صحرایی را از برنامه های شاخص سپاه نینوا گلستان در هفته بسیج برشمرد.

 

 

کد خبر 1232893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha