کربلای معلی میزبان پنجمین جشنواره فرهنگی جهانی «روح نبوت»

آستان مقدس حضرت عباس(ع) پنجمین جشنواره فرهنگی جهانی «روح نبوت» را با شعار « السّيدة الزهراء "عليها السلام" ألق المآثر وربيع المفاخر» برگزار می کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از مرکز بین المللی رسانه، کمیته مقدماتی پنجمین جشنواره فرهنگی جهانی «روح نبوت» اعلام کرد: این جشنواره به همت شعبه مدارس دینی بانوان الکفیل در آستان مقدس عباسی در محورها و شرایط خاص برگزار می شود.

این جشنواره با شعار «السّيدة الزهراء "عليها السلام" ألق المآثر وربيع المفاخر» از 11 تا 14 ژانویه 2023 میلادی برگزار می شود.

 

این کمیته درباره محورهای این جشنواره اعلام کرد: مبانی قرآنی و اعتقادی در خطبه فدک، سیره فاطمیه و نقش آن در تشکیل خانواده، رویکرد توانمند در تربیت ..فاطمه زهرا(ع) به عنوان الگو، زنان و نقش آنها در هدایت خانواده و توسعه جامعه.. فاطمه زهرا(ع) به عنوان الگو، ارزش‌های اخلاقی و تاثیرآنها در تشکیل خانواده در پرتو سیره فاطمیه، بعد روانی در شیوه‌های تربیتی حضرت زهرا(ع) و مفهوم عفت، حجاب و کاربردهای معاصر آن از جمله محورهای این جشنواره است.

 

این کمیته درباره شرایط این مسابقه پژوهشی اعلام کرد: پژوهش باید با اهداف و محورهای همایش متناسب باشد و محقق محور را مشخص کند، محقق باید به روش تحقیقات علمی پایبندی باشد، پژوهش انفرادی یا مشترک باشد که تعداد شرکت کنندگان بیش از دو نفر نباشد، پژوهش به یکی از زبان های عربی یا انگلیسی نگارش شده باشد، پژوهش نباید در همایش یا جشنواره گذشته چاپ شده باشد یا شرکت کرده باشد، همه پژوهش ها براساس ضوابط خاص و برنامه های الکترونیکی ارزیابی می شود، تعداد صفحات این پژوهش نباید از 15 صفحه بیشتر و از 30 صفحه کمتر باشد. قالب این پژوهش WORD و اندازه فونت برای پژوهش 14 و برای حاشیه 12 و نوع قلم SIMPLIFIED ARABIC باشد.

 

آخرین مهلت دریافت خلاصه تحقیق و پژوهش روز 15 دسامبر 2020 میلادی است. چکیده پژوهش و مقاله به آدرس اینترنتی ROUHALNUBUA@GMAIL.COM  ارسال شود یا به طور مستقیم با سی دی به مرکز صدیقه طاهره در خیابان بیمارستان الحسینی درمجاورت مسجد صاحب الزمان تحویل داده شود. چکیده مقاله و پژوهش نباید بیش از 240 کلمه باشد و رزومه به همراه شماره تلفن در این چکیده نوشته باشد، در غیراین صورت پذیرفته نمی شود.

 

پژوهش های پذیرفته شده در مجله ویژه این همایش چاپ می شود. علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 07707098821 / 07810116510 تماس بگیرند.

کد خبر 1232914

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha