برگزاری ٩١ عنوان برنامه به‌ مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سطح استان

سردار شهسواری گفت: ٩١ عنوان برنامه بالغ بر ٣٧٨٠ برنامه با شعار « بسیج خدمتگذار ملت ایران» در سطح اقشار و ١٩ شهرستان به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در استان آذربایجان‌ غربی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان‌غربی،  سردار حبیب شهسواری، عصر روز چهارشنبه، (۲۵ آبان) طی نشستی با خبرنگاران به مناسبت هفته بسیج با بیان اینکه بسیج حافظ امنیت مردم است، اظهار کرد: آغوش بسیج و سپاه به اندازه وسعت ایران است و دارای هیچ خط بندی سیاسی نیست.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان اینکه قلب سپاه برای ایران و ملت ایران می‌تپد، افزود: بسیج و سپاه با اقتدار از امنیت ملت ایران در برابر تجزیه طلبان و تروریست‌ها دفاع و حافظ کیان ایران اسلامی است.

سردار شهسواری با تاکید براینکه بسیج و سپاه به هیچ جریان سیاسی وابسته نیست، اضافه کرد: در هر کجای ایران و جهان دلداده‌ای برای کشور و اسلام وجود داشته باشد، سپاه از آن حمایت می‌کند.  

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی بسیج‌ را یک تفکر و باور دانست و ادامه داد: هفته بسیج امسال، بهار بسیج خواهد بود.

وی با اشاره به ناآرامی‌های اخیر در کشور، گفت: حقایق موجود باید توسط رسانه‌ها برای جامعه به خصوص نسل جوان تبیین شود.

سردار شهسواری با تاکید بر اهمیت رسانه و فضای مجازی در بازگو کردن حقایق، یادآور شد: متاسفانه مدیران ما به اندازه مقام معظم رهبری به اهمیت فضای مجازی واقف نیستند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی با بیان‌اینکه دشمن به دنبال ریزش در نظام اسلامی است، افزود: آن دختری که امروز تحت تاثیر شرایط جامعه و فضای مجازی، معترض وضعیت کنونی است، مادر آینده ایران می‌باشد و نمی‌توان آن را نادیده گرفت.

شهسواری با گرامیداشت یاد بسیجیان شهید در فتنه اخیر به ویژه شهید سید عباس سیدفاطمیه، گفت: در عین حال، بسیج مظلوم است مخصوصا در مقابله با فتنه های ۷۸، ۸۸، ۹۸ و فتنه و اغتشاشات اخیر بسیج واقعا مظلوم شد. اهل رسانه خدمتگذار هم نماد یک بسیجی واقعی است.

وی گفت: ٩١ عنوان برنامه بالغ بر ٣٧٨٠ برنامه با شعار « بسیج خدمتگذار ملت ایران» در سطح اقشار و ١٩ شهرستان به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در استان آذربایجان‌ غربی برگزار می‌شود.

این مسئول برنامه های عمرانی، مهندسی، آبرسانی آب شُرب سالم به روستاهای فاقد آب شرب، افتتاح سوله های ورزشی، محرومیت زدایی، مسجدمحوری، جهاد علمی و نوآوری بسیج، جهاد تبیین، کلینکهای مشاوره ای برای مردم در شهرستانها، دیدار با خانواده شهدا، تجلیل از نخبگان بسیج در تمام اقشار، رزمایشهای مومنانه را از جمله برنامه های این هفته عنوان کرد.

کد خبر 1232962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha