معرفی ظرفیت ها در قالب تولید محتوا منجر به بهتر دیده شدن استان می شود

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گفت: ظرفیت های استان در همه موارد باید شناسایی و در قالب تولید محتوا معرفی شود این معرفی ها باعث نگاه بهتر به استان می شود .

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان، «محمد دیوجان» معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در حاشیه بازدید از روند برگزاری چهارمین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج ضمن قدردانی از سازمان فضای مجازی بسیج که این بستر را برای استفاده جوانان نخبه فراهم کرده، بیان کرد: با توجه به اینکه امسال چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج است بسیاری از شرکت کنندگان در این رویداد برنامه ها و طرح های خیلی خوب و مثبت ارائه کرده بودند.

 

وی ادامه داد: هرچه برگزاری این رویداد ها در سطح کشور وسیع تر انجام شود خروجی و در برگیری آن می تواند حائز اهمیت باشد و محتواهایی که در قالب فضای مجازی تولید می شود خیلی راحت تر به دست جامعه هدف برسد.

 

دیوجان با بیان اینکه ظرفیت های استان توسط این جوانان نخبه در حوزه تولید محتوا انعکاس داده شود، افزود: ظرفیت های استان در همه موارد باید شناسایی و در قالب تولید محتوا معرفی شود این معرفی ها باعث نگاه بهتر به استان می شود .

 

وی با اشاره به حمایت های اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی از جوانان نخبه استان، تصریح کرد: با ارتباط گیری با دستگاه های مختلف و تسهیلاتی که در همین زمینه به دستگاه های اجرایی استان ابلاغ می شود می توان از این جوانان نخبه حمایت تا تولیدات خود را نشر و گسترش دهند و در حوزه اشتغال که مهم ترین شاخص بازار کار است اتفاقات خوبی رقم بخورد.

 

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خاطر نشان کرد: شرکت کنندگان می توانند در قالب تیم و تشکیل تعاونی هایی مانند دانشگاهی یا تعاونی هایی که مرتبط با حوزه دیجیتال است تحت حمایت ما قرار گیرند.
 

کد خبر 1233205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha