۶۷ عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در سمنان برگزار می شود

عبدالهی از اجرای ۲ هزار و ۷۰۰ فعالیت در قالب ۶۷ عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در شهرستان سمنان خبر داد و گفت: این فعالیت ها با محوریت ۱۶ برنامه شاخص در شهرستان سمنان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان  از سمنان، مرتضی عبداللهی امروز(۲۶آبان)در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج با بیان اینکه دشمن بیش از پیش به ضعف و اضمحلال خود نزدیک شده و در مقابل جمهوری اسلامی ایران در حال رسیدن به جایگاه واقعی و افقی است که از ابتدا برای خود ترسیم کرده بود گفت: مروز نیز مانند ۴۳ سال گذشته همه قدرت های استکباری دنیا دست به دست هم داده و از هیچ تلاشی برای دشمنی فروگذار نمی کنند اما آنچه این نظام و انقلاب را پابرجا نگاه داشته وجود امامین انقلاب و مردم سالاری دینی در کشور است و در واقع جمهوری اسلامی درختی است که هر روز تناورتر و پربار تر می شود.

 

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان سمنان با بیان اینکه جهان امروز پذیرای مدل حکمرانی جمهوری اسلامی ایران شده است، اظهار داشت: دشمن با اصل نظام مشکل دارد و با هر وسیله‌ای به دنبال ضربه زدن به نظام است.

 

وی با اشاره به اینکه دست خداوند متعال همیشه یاریگر نظام و انقلاب است اظهارداشت: در کودتای نوژه، ۸سال دفاع مقدس و واقعه طبس همواره خداوند متعال یاریگر نظام بوده و هر در هر عرصه‌ای که جمهوری اسلامی ایران حرکت کرده خداوند یاریگر بوده است.

 

عبدالهی با بیان اینکه بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری امروز نظام جمهوری اسلامی ایران و پای قله ایستاده است، گفت: امروز ایران در اوج اقتدار است و دشمنان در اوج ذلت هستند و از طریق اقدامات گوناگون قصد دارند جلوی حرکت پرشتاب نظام را بگیرند.

 

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان سمنان با تاکید بر این که انسان باید جایگاه خود را در جبهه نبرد حق علیه باطل بداند، ادامه داد: نبرد میان حق و باطل از ابتدای عالم وجود داشته و آنچه مهم است این است که مردم جامعه اسلامی در کنار مدد جستن از خداوند نقش خود را در این جبهه در کرده و جهت گیری مناسبی نسبت به جبهه باطل داشته باشند.

 

وی با بیان این که طبق فرموده رهبر انقلاب هر عملی که از ما سر می زند پیامی را برای دشمن مخابره می‌کند، تاکید کرد: دشمن هیچ گاه دلسوز ما نبوده و نیست و بسیجیان پیام عزت، اقتدار، دلبستگی ملی، عشق به پرچم، شهدا و میهن و مقابله با دشمن را در هفته بسیج به صورت مستقیم و غیر مستقیم با رفتار و گفتار خود به دشمن مخابره می کنند.

 

عبداللهی با اشاره به برگزاری ۲هزار و ۷۰۰ فعالیت در قالب ۶۷ عنوان برنامه و ۱۶ عنوان برنامه شاخص به مناسبت هفته بسیج در شهرستان سمنان گفت: اجرای رزمایش جهادگران فاطمی ۲ از جمله مهمترین ویژه برنامه های هفته بسیج  است.

 

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان سمنان  درراستای اجرای این رزمایش افزود: جهادگران بسیجی در قالب ۱۰۰ گروه جهادی در ۳۰۰ عرصه به مردم مناطق محروم خدمات رسانی می کنند.

 

وی دیدار با نماینده ولی فقیه در استان سمنان تحت عنوان«عهد ولایت»، دیدار حضوری و مجازی بسیجیان سمنان با رهبر معظم انقلاب، تجلیل از خانواده بسیجیان، تجلیل از پدران و مادران شهدا، برپایی یادواره شهدا، برگزاری برنامه خانه از مهر با حضور زوج های جوان و زوج های دارای چهار فرزند به بالا را از جمله ویژه برنامه هایی عنوان کرد که در طول هفته بسیج برگزار می شود.

 

عبداللهی بیان کرد: عطرافشانی مزار مطهر شهدا، برپایی گشت های رضویون بسیج، برگزاری مانور امنیت و اقتدار، برپایی رزمایش اقتدار با حضور اقشار مختلف بسیج، برپایی حلقات صالحین با عنوان میقات صالحین در میعادگاه نماز جمعه و اعزام کاروان های راویان پیشرفت به مدارس سطح شهرستان سمنان از دیگر برنامه هایی است که به مناسبت هفته بسیج تهیه و تدارک دیده شده است.

.

کد خبر 1233235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha