بسیجیان پاسخ قاطع  و کوبنده به اغتشاشگران و ایادی استکبار خواهند داد

سردار مهدوی با اشاره به حوادث اخیر کشور، گفت: پاسخ قاطع و کوبنده به اغتشاشگران، مزدوران داخلی و ایادی استکبار در کف خیابان ها خواهیم داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، سردار محمدرضا مهدوی صبح امروز شنبه (۲۸ آبان) در دست اندرکاران و اعضای ستاد بزرگداشت هفته بسیج با نماینده ولی فقیه در استان با گرامیداشت یاد شهدای امنیت و شهدای مظلوم بسیج، اظهار کرد: امسال در حالی به استقبال چهل و سومین سالگرد تشکیل بسیج مستضعفین می رویم که دشمن زبون و مستأصل که در هیچ عرصه ای توان مقابله با جمهوری اسلامی ایران را نداشته به تزویر روی آورده و با جنگ احزاب و تمامی قوا درصدد اخلال در حوزه داخلی کشور است.

 

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: ما امروز در تقابل دو فرایند جهانی هستیم؛ فرایند ارزش های اسلامی که منادی و پرچمدار عدالت، معنویت، اخلاق، کرامت انسانی است و برای دفاع از محرومین و مستضعفان جهان قدرت سازی می کند و در مقابل فرایند ارزش های امریکایی که در برابر عدالت می ایستد و مروج نابرابری و تحقیر ملت ها و اشاعه دهنده ابتذال اخلاقی و پوچ گرایی و بی هویت انسان ها و ملت هاست.

 

وی ادامه داد: اکنون در گام دوم انقلاب و در فرایند بزرگ جهانی با دستاوردهای بزرگ و خیرکننده توسط فرزندان انقلابی ایران قوی در عرصه های علمی، فرهنگی، اقتصادی و زیرساخت های اساسی با پیشرفت قابل ملاحظه ای مواجه هستیم که این روند دشمن را عصبانی و به وحشت انداخته و محیط منازعه را پیچیده تر و متنوع تر و ابعاد تقابل را گسترده تر کرده است.

 

سردار مهدوی با بیان اینکه ما تجربه کرده ایم که همواره در سختی ها و ناملایمات رشد کردیم و روی پای خودمان ایستاده ایم، عنوان کرد: ما همواره در سختی ها و ناملایمات و چالش ها رشد و قوی شده ایم و کشور را به استقلال رسانده ایم و همچنان با حرکت رو به جلو می رویم تا ایران اسلامی را روز به روز قوی‌تر کنیم.

 

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی افزود: امیدواریم در گام دوم انقلاب هر چه سریعتر بستری برای ایجاد تمدن نوین اسلامی فراهم و در جهت بسط حاکمیت اسلامی گام موثر برداریم و در این راستا به توصیه رهبر معظم انقلاب اسلامی سه عنصر بصیرت، اخلاص و عمل به هنگام را سرلوحه امور قرار داده و در جهت پیش برندگی انقلاب اسلامی با تمام توان تلاش خواهیم کرد.

 

وی با تأکید بر اینکه امروز بسیج در عرصه های مختلف اجتماعی فعال و نقش موثری را ایفا می کند، گفت: بسیج در عرصه محرومیت زدایی، علمی و دانش بنیان‌ها و اتصال آن‌ها به مراکز تولیدی و صنعتی، عرصه فرهنگی، عرصه اقتصادی، پیشرفت در تولیدات دفاعی، کمک به آموزش عالی بسیجیان، دستگیری از نیازمندان با ارائه خدمات پزشکی در مناطق محروم و دور افتاده همواره برای پیشرفت ایران اسلامی گام برداشته است.

 

سردار مهدوی با اشاره به نقش بسیج در عرصه جهاد تبیین و جنگ نرم، ادامه داد: امسال به مناسبت چهل و سومین سالروز تشکیل بسیج ۴۳ عنوان برنامه محوری در قالب ۲ هزار و ۵۰۰ برنامه در سراسر استان اجرا می‌شود.

 

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با اشاره به حوادث اخیر در کشور و اینکه خون بسیجیان مظلومانه ریخته می شود، افزود: ان شاء الله تزویری را که دشمن طراحی کرده « وَمَكَرُواْ وَمَكَرَ اللّهُ وَاللّهُ خَيْرُ الْمَاكِرِين؛ [دشمنان] مكر ورزيدند و خدا [در پاسخشان] مكر در ميان آورد و خداوند بهترين مكرانگيزان است» حاصل شود.

 

وی در این دیدار درخواست با اشاره به درخواست مردم و بسیجیان برای برخود قاطع با اغتشاشگران، گفت: به سمتی می رویم که پاسخ کوبنده ای به مزدوران داخلی و ایادی استکبار در کف خیابان ها دهیم.

 

 

 

 

کد خبر 1233468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha