برگزاری بیش از ۴۳۰ عنوان برنامه در هفته بسیج در شهر یزد

جوکار با اشاره به برنامه های هفته بسیج گفت: بیش از ۴۳۰ عنوان برنامه در هفته بسیج در شهر یزد برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد، عباس جوکار فرمانده بسیج ناحیه مقاومت شهید منتظر قائم یزد پیش از ظهر امروز در نشست خبری در جمع اصحاب رسانه استان یزد گفت: امسال هفته بسیج به عنوان بسیج خدمتگزار ملت ایران نامگذاری شده که با این شعار خدمت به مردم ارایه می‌شود.

 

وی افزود: اگر بخواهیم خدمات بسیج را تبیین کنیم باید ببینیم از کجا شروع شده است که از سال ۵۸ تاکنون خدمت مردم به مردم در قالب تشکل بسیج ارایه شده است.

 

جوکار بیان کرد: بسیج از غرب کشور برای امنیت از ابتدا قدم گذاشت و در دوران دفاع مقدس نیز شرح بزرگی دارد که برای استقلال کشور خدمت کرده است و در دوره های مختلف نیز شاهد این اقدامات هستیم.

 

وی ادامه داد: عرصه سازندگی، پیشرفت علمی،   امداد و نجات، مقابله با ناتوی فرهنگی، محرومیت زدایی، مدافع سلامت، مدافع امنیت کشور از شاخصه ها و ویژگی ها و رسالت ها و خدمات بسیج است.

 

فرمانده بسیج ناحیه مقاومت شهید منتظر قائم سپاه الغدیر یزد گفت: روایتگری جهاد تبیین و جهاد پیشرفت بر عهده رسانه ها است زیرا دشمن در حال ایجاد شک و تردید در جامعه هستند و اصحاب رسانه بهترین و اصلی تربت قشر برای مقابله با آنها هستند.

 

وی گفت: دو هدف اصلی ما در هفته بسیج شمال معرفی بسیج بر اساس شاخصه ها و خدمت مردم به مردم، معرفی الگوهای تربیتی و اسوه ها معرفتی بسیج به عنوان پرچمداران تمدن نوین اسلامی است.

 

جوکار بیان کرد: ما در تدوین برنامه ها ۴۳۰ برنامه در سطح ناحیه، حوزه و پایگاه مقاومت انجام می شود.

 

وی گفت: ۱۵۰ برنامه شاخص در ناحیه و پایگاه داریم که با شعار هر پایگاه یک خدمت انجام می شود که در دو هدف شامل رسالت بسیج در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب و تجلی اعتلای بسیج با تاکید بر مجاهدت ها و بن بست شکنی ها اجرا می شود.

 

جوکار بیان کرد: آغاز رزمایش جهادگران فاطمی دو، ساخت کارگاه قالی بافی در پایگاه های بسیج، برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، پویش یادگار مادر، بسیج مسجد محوری و جامعه محوری، همایش تحول محلات، همایش معتمدین و امامان جماعت و متولیان مساجد از جمله برنامه های ما است.

 

کد خبر 1233555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha