برنامه های حرم حضرت معصومه(س) در هفته جاری تشریح شد

برنامه های حرم مطهر حضرت معصومه(س) در هفته جاری تاجمعه ۴آذرماه تشریح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان قم، برنامه مراسم و محافل حرم مطهر حضرت معصومه(س) در هفته جاری تشریح شد. 

 

بر اساس این گزارش هر روز در حرم مطهر حضرت معصومه(س) برنامه ها با نیایش صبحگاهی بعد از نماز صبح آغاز می شود و در ادامه هر روز سخنرانی قبل از نماز ظهر، مداحی و قرائت زیارت‌نامه بعد از نماز عصر، سخنرانی قبل از اذان مغرب و مراسم شبانگاهی بعد از نماز عشا برگزار می شود.

 

مراسم قبل از اذان ظهر حرم مطهرحرم مطهر حضرت معصومه(س) فردا یکشنبه با سخنرانی حجت الاسلام محسن نصر اصفهانی، دوشنبه تا چهارشنبه با سخنرانی حجت الاسلام سید مجتبی خاتمی و پنجشنبه و جمعه با سخنرانی حجت‌الاسلام حسین عباسی برگزار می شود.

 

مراسم قبل از اذان مغرب حرم مطهر یکشنبه با سخنرانی حجت الاسلام مهران شفیعی، دوشنبه تا چهارشنبه با سخنرانی حجت الاسلام محمدصادق کفیل، پنجشنبه در قالب محفل انس با قرآن کریم با حضور سیدرضا محمدی و جمعه با سخنرانی حجت‌الاسلام محسن عرفان برگزار می شود.

 

سخنرانان مراسم معارفی بعد از نماز مغرب و عشاء در حرم مطهر بانوی کرامت تا جمعه به ترتیب حجج اسلام والمسلمین فرحزاد، حسینی قمی، مؤمنی، رفیعی، صادقی واعظ و آیت الله عباس کعبی خواهند بود و پنجشنبه این مراسم با مداحی صادق آهنگران برگزار می‌شود.

 

در هفته جاری پنجشنبه بعد از نماز صبح قرائت زیارت عاشورا با صدای حجت الاسلام جعفر واضحی، پنجشنبه شب دعای کمیل با نوای صادق آهنگران و قرائت زیارت جامعه کبیره با نوای حجت الاسلام ناصر شهیدی، جمعه صبح دعای ندبه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین مؤمنی و قرائت دعا و مداحی سیدمحسن بنی فاطمی و جمعه عصر ساعت ۱۸:۱۵ قرائت زیارت آل یاسین با صدای عبدالرضایی مقدم برگزار خواهد شد.

کد خبر 1233653

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha