جایزه منتخب فیلم کوتاه دانش آموزی به عضو هلال احمر گیلان رسید

غلامی با بیان اینکه در آیین اختتامیه هشتمین جشنواره فیلم کوتاه دانش آموزی مدرسه، عضو کانون دانش آموزی هلال احمر رودبار منتخب شد گفت: این جشنواره با هدف کشف استعدادهای هنری دانش آموزان سراسر کشور نزدیک به ۱۰ سال است که برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، سیاوش غلامی با اشاره به کسب جایزه منتخب فیلم کوتاه دانش آموزی که در آیین اختتامیه هشتمین جشنواره فیلم کوتاه دانش آموزی مدرسه به عضو کانون دانش آموزی هلال احمر رودبار اختصاص یافت امروز(۲۹ آبان) در جمع خبرنگاران گفت: این جشنواره با هدف کشف استعدادهای هنری دانش آموزان سراسر کشور، ایجاد زمینه برای بروز استعدادها، تربیت نیروی خلاق و شبکه سازی مستعدان هنری، نزدیک به ۱۰ سال است که برگزار می شود.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به رسالت های حقیقی این بخش افزود: این جشنواره در راستای ترویج اهداف عالی جمعیت هلال احمر به ویژه فرهنگ بشر دوستی در سطح جامعه در رده و نوجوانان و جوانان برگزار شد.

 

وی تصریح کرد: این جشنواره با موضوع های ویژه‌ای مثل آشنایی با جمعیت هلال احمر و صلیب سرخ، حمایت از دانش آموزان مستعد به مناطق کم برخوردار، یک قرن با جمعیت هلال احمر، حمایت از کودکان جنگ، آشنایی با زندگی دانش آموز شهید علی لندی و موضوع ویژه استان ها در معرفی مشاهیر بشردوست استان برگزار شد.

 

وی با اشاره به اینکه «بردیا مهدی پور» عضو کانون دانش آموزی هلال احمر رودبار است که جایزه منتخب فیلم کوتاه دانش آموزی را به خود اختصاص داد بیان کرد: تندیس و لوح سپاس به نمایندگی از وی توسط معاون امور جوانان این جمعیت دریافت شد.

 

غلامی اذعان کرد: در این دوره، بیش از ۷۰۰ اثر تنها با موضوع ویژه هلال احمر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که پس از داوری فنی، هنری و محتوایی؛ ۱۹ اثر با محوریت هلال احمر از  سرتاسر کشور برگزیده، و در آیین اختتامیه معرفی و تقدیر شدند.

کد خبر 1233838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha