دستگيري و احضار ۲۹ نفر از ارازل و اوباش در لاهیجان

محمدی نسب گفت: در راستاي طرح مقابله با ارازل و اوباش، ۱۴ نفر از اين افراد شرور دستگير و ۱۵ نفر از آنها به پليس امنيت احضار شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، حمید محمدی‌نسب امروز(یکشنبه، ۲۹ آبان) در جمع خبرنگاران ضمن هشدار به مخلان نظم و امنیت عمومی در جامعه اظهار داشت: پلیس اجازه قدرت‌نمایی و جولان دادن به اراذل و اوباش را نخواهد داد.


فرمانده انتظامی لاهیجان افزود: با هدف ارتقاء امنیت اجتماعی و تقویت احساس آرامش شهروندان طرح 2 روزه برخورد با اراذل و اوباش در شهرستان لاهیجان اجرا و شناسايي و كنترل اين افراد در دستور كار پليس قرار گرفت.


وی گفت: در اين طرح 14 نفر از اراذل و اوباش كه با ايجاد رعب و وحشت سبب مزاحمت براي شهروندان مي شدند، دستگير و با تشكيل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

.
اين مقام انتظامي در ادامه تصريح كرد: 15 نفر از ارازل و اوباش شناسنامه دار و نوظهور نيز شناسایی و به پليس امنيت احضار و از آنها در خصوص عدم ارتکاب اعمال خشن خلاف قانون و ناهنجاری اجتماعی تعهد اخذ شد.


محمدی‌نسب در پايان با تاکید بر برخورد قاطعانه و بدون اغماض مجموعه انتظامی با اراذل و اوباش، خاطرنشان کرد: برخورد با اراذل و اوباش از خواسته‌های مردم و يكي از اولويت‌هاي اصلي پلیس است.
 

کد خبر 1233950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha