کانون فرهنگی هنری مسجد الزهرا(س) از راه اندازی خبرگزاری فاطمیون مسجد تا برپایی طرح مکمل مدرسه

اویسی با اشاره به اهمیت برپایی برنامه های هدفمند فرهنگی با محوریت مسجد گفت: کانون فرهنگی هنری مسجد الزهرا(س) از خبرگزاری فاطمیون مسجد را با هدف انتشار اخبار مسجد راه اندازی کرده است.

حسام الدین اویسی با اعلام راه اندازی خبرگزاری فاطمیون ویژه کانون فرهنگی هنری مسجد الزهرا(س) به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: طرح مکمل مدرسه فاطمیون ۲ با همت کانون فرهنگی هنری الزهرا(س) آغاز به کار کرد.

 

فعال کانون فرهنگی هنری مسجد الزهرا(س) فردیس افزود: همانطور که در خبرگزاری فاطمیون اعلام شد طرح مکمل مدرسه فاطمیون ٢ شروع شده، لذا خانواده های محترم با نوجوانان و برنامه هفتگی ایشان هماهنگ باشند و پیگیر نوجوان خود باشند.

 

 

وی با اشاره به ظرفیت مسجد و کانون فرهنگی هنری در مسیر تبیین و تعالی فرهنگ و اندیشه دینی اظهار کرد: این برنامه مختص نوجوانان ثابت و هشتم به بالا هست.

 

فعال کانون فرهنگی هنری مسجد الزهرا(س) فردیس در پایان خاطرنشان کرد: برنامه های تحصیلی برای نوجوانان جدیدالورود هفتم در مدرسه قاسم ابن الحسن علیه السلام بزودی شروع می شود.

 

 

اویسی در پایان به ابتکار فعالان دانش آموزی مسجد الزهرا(س) اشاره کرد و توضیح داد: دانش آموزان مسجد یک انیمیش ( آرت موشن) با محوریت اغتشاش ها و ریشه یابی آن طرح ریزی کردند که بخشی از برنامه های فرهنگی در مسجد به حساب می آید. 

 

مدیرکانون فرهنگی هنری مسجد الزهرا(س) در پایان در خصوص برپایی کلاس های انتقال تجربه خاطرنشان کرد: استفاده از تجربیات انسان های دیگر همواره مورد تاکید دین اسلام بوده و هست. ما در این طرح از انسان های موفقی که در جامعه هستند دعوت میکنیم تا از تجربه های خوب و بد زندگی شان برای نوجوانان صحبت بکنند. شاید خیلی از راه هایی را رفته باشند و بعد از مدتی متوجه اشتباه بودن آن شده باشند. و شاید برای رسیدن به موفقیت خیلی از کارها میتوانستند انجام بدهند ولی از آن غافل شده باشند.

 

 

کد خبر 1233965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha