مردم جهرم اقدام هتاکانه به مرقد آیت الله آیت اللهی و مسجد «امام کاظم (ع)» را محکوم کردند

جمعی از مردم جهرم با حضور در مسجد «صاحب الزمان (عج)» این شهرستان اقدام هتاکانه به مرقد آیت الله آیت اللهی و مسجد «امام کاظم (ع)» را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، در پی هتک حرمت مرقد مطهر حضرت آیت الله «سیدحسین آیت اللهی» امام جمعه فقید جهرم و مسجد «امام موسی کاظم (ع)» و به آتش کشیده شدن این ۲ مکان مقدس توسط تعدادی از آشوبگران جمعی از علما و مردم ولایی جهرم با حضور در سالن اجتماعات کانون فرهنگی هنری «سلاله پاکان» در مسجد «حضرت صاحب الزمان (عج)» ضمن محکومیت این هتک حرمت یاد و خاطره این عالم ربانی را گرامی داشتند.

 

حاضران در این جلسه در سخنانی آیت الله «آیت اللهی» را از همراهان امام امت و رهبری و از وفاداران راستین انقلاب اسلامی و مذهب تشیع دانستند که در پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و هدایت دینی و معنوی مردم این دیار نقش بسزایی داشتند که در زمان حیات و پس از ارتحال ملکوتی شان همواره خار چشم منافقان و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است.

 

همچنین حاضرین در این جلسه ضمن تشکر از مسئولان نظامی و امنیتی شهرستان جهرم، که در تامین حفظ جان و ناموس مردم تلاش بسیار دارند، از شورای تامین ‌و دستگاه قضایی خواستند ضمن شناسایی هرچه سریعتر فرد یا افرادی که در هتک حرمت به مرقد مطهر «آیت الله آیت اللهی» و مسجد «امام موسی کاظم (ع)» و آتش زدن این ۲ مکان مقدس نقش داشته اند، در مجازات عبرت آموز قانونی آنان در اسرع وقت اهتمام ویژه کنند.

 

لازم به ذکر است در اقدام فرد یا افرادی از آشوبگران به مرقد مطهر «آیت الله آیت اللهی» در بامداد روز یکشنبه قسمتی از این مرقد نورانی در آتش سوخت. آشوبگران در این حرکت تعدادی قرآن کریم نیز به آتش کشیدند.

 

همچنین آشوبگران در همان شب با پرتاب کوکتول مولوتف قسمتی از مسجد «امام موسی کاظم (ع)» محله «حیدرآباد» را به آتش کشیدند.

کد خبر 1234065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha