​ راهپیمایی «مدافعان حریم ولایت» در محکومیت هنجارشکنی ها در جهرم

مردم شهرستان جهرم با برگزاری راهپیمایی تعرض به مرقد امام جمعه فقید جهرم و مسجد «امام موسی کاظم (ع)» این شهرستان را محکوم می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس،  راهپیمایی «مدافعان حریم ولایت» در محکومیت تعرض به مرقد «آیت الله آیه اللهی» امام جمعه فقید جهرم، مسجد «امام موسی کاظم (ع)» و اعتراض به هنجارشکنی های اخیر نسبت به کسبه شهرستان برگزار می شود.

 

این برنامه روز سه شنبه اول آذرماه از ساعت ۹ و نیم صبح از میدان «معلم» و به طرف چهارراه «دفاع مقدس» ادامه پیدا می کند.

 

همچنین در پی تعرض به مرقد «آیت الله آیه اللهی» امام جمعه فقید جهرم، مسجد «امام موسی کاظم (ع)»، ستاد نمازجمعه جهرم بیانیه ای صادر کرد که متن آن بدین شرح است:

 

«تعرض افراد جاهل و یا معاند به مرقد منور و با برکت امام جمعه فقید شهرستان جهرم حضرت آیت الله «سید حسین آیه اللهی» را مصداق جسارت به خیمه ولایت میدانیم. عالم مجاهدی که انقلابی بودن و انقلابی ماندن را به مردم آموخت و از مکتب او صدها نفر به قله شهادت رسیدند و تا امروز شاگردانش ستاره های هدایت مردم هستند.

جوانان و نوجوانان به عنوان نسل جدید دارالمومنین جهرم، وارثان ملتی هستند که امام خمینی (ره) خود را دلداده آنها می خواند، می بایست بیش از پیش بدنبال دریافت معارف مکتب خمینی جهرم باشند و سبک زندگی او را دنبال کنند.

امروز جسارت به مرقد «حضرت آیت الله آیه اللهی»، تهدید دشمنان خدا را برای ملت بیدار شهرمان تبدیل به فرصتی برای وحدت و همبستگی نموده است تا بار دیگر با آرمان های آن مرد تمام نشدنی تجدید بیعت کنند.

اینجانب از طرف همه خادمین مردم در ستاد نماز جمعه، نمازگزاران و شیفتگان امام‌جمعه فقیدمان، ضمن محکومیت این اقدام شیطانی، شناسایی و مجازات عاملین را از مجموعه مسولین و متولیان دلسوز شهرستان خواستارم.
نسال الله منازل الشهدا. رضاآبیار-رئیس ستاد برگزاری نماز جمعه شهرستان جهرم»

کد خبر 1234073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha