افتتاح نمایشگاه و جشنواره صنایع‌دستی در استان مرکزی

مسئول پایگاه مقاومت بسیج میراث فرهنگی استان مرکزی، از برپایی نمایشگاه و جشنواره صنایع دستی در استان مرکزی همزمان با هفته بسیج خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، محمدعلی آقازیارتی، ضمن گرامیداشت هفته بسیج و تقدیر از تلاش ها و فعالیت های نیروهای بسیجی و جهادی در بخش های مختلف و خدمت رسانی به اقشار مختلف، امروز (۳۰ آبان) در جمع خبرنگاران، گفت: نمایشگاه صنایع‌دستی با همکاری بسیج هنرمندان در تمامی شهرستانهای استان برپا می‌شود.

 

 

مسئول پایگاه مقاومت بسیج شهدا اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی افزود: این جشنواره و نمایشگاه همزمان با گرامیداشت هفته بسیج، با همکاری بسیج هنرمندان، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری، اداره کل ارشاد اسلامی و آموزش و پرورش، از 5 تا 9 آذرماه برگزار خواهد شد.

 

 

وی با اشاره به اینکه این جشنواره و نمایشگاه حاصل همت هنرمندان بسیجی و خلاق شهرستان ها با هدف حمایت و معرفی توانمندی‌های هنرمندان است، ادامه داد: این نمایشگاه در شهرستان اراک، در محل فرهنگسرای آئینه از ساعت 15 تا 19 برگزارخواهد شد.

 

 

این مقام مسئول با بیان اینکه علاوه بر شهر اراک، نمایشگاه و جشنواره صنایع دستی در 12 شهرستان استان به صورت همزمان برگزار می شود، اظهار کرد: در این نمایشگاه ها محصولات صنایع دستی به علاقمندان و بازدیدکنندگان عرضه خواهد شد.

 

 

مسئول پایگاه مقاومت بسیج شهدا اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی اضافه کرد: در این جشنواره و نمایشگاه به بهترین آثار به نمایش گذاشته شده جوایز تعلق خواهد گرفت و بهترین آثار برای نمایش به وزارتخانه ارسال خواهد شد و در سطح کشوری نیز در جشنواره شرکت خواهند کرد.

 

 

آقازیارتی به برگزاری برنامه‌های پرمحتوا، شاد و مفرح در طول زمان برگزاری نمایشگاه نیز اشاره کرد و گفت:برای حضور پررنگ استان در این نمایشگاه  آثار ارزشمندی در 18 رشته مختلف صنایع‌دستی به نمایش در خواهد آمد.

 

 

 

کد خبر 1234094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha