۴ نخبه اردبیلی در زمره پژوهشگران پراستناد یک درصد برتر جهان قرار گرفتند

چمنی گفت: ۳ عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی و یک نفر از فارغ التحصیلان این دانشگاه در زمره پژوهشگران پراستناد یک درصد برتر جهان قرار گرفتند.

اسماعیل چمنی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: طبق ارزیابی های مجله های معتبر علمی جهان  3 عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی و یک نفر از فارغ التحصیلان این دانشگاه  در زمره پژوهشگران پراستناد یک درصد برتر جهان قرار گرفتند.

 

سرپرست دانشگاه محقق اردبیلی تصریح کرد: این داده ها از پایگاه علم (ESI) متعلق به شرکت کلاریویت آنالیتیکس (WOS) و همچنین بر مبنای تائید مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری و پایگاه استنادی علوم جهان اسلام(ISC) منتشر شده است.

 

وی اظهار داشت: «حسین شایقی» استاد گروه آموزشی مهندسی برق برای هشتمین سال پیاپی این عنوان را به خود اختصاص داده اند و در رده های بعدی «عزیز حبیبی» استاد گروه آموزشی شیمی برای سومین سال پیاپی و «هادی غائبی» دانشیار گروه آموزشی مهندسی مکانیک برای دومین سال پیاپی به عنوان پژوهشگران پراستناد یک درصد برتر جهان قرار گرفتند.

 

چمنی ادامه داد: «هادی رستم زاده» از فارغ التحصیلان گروه آموزشی مهندسی مکانیک دانشگاه محقق اردبیلی نیز برای اولین بار در زمره پژوهشگران پراستناد یک درصد برتر جهان قرار گرفتند.

 

این مقام مسئول تاکید کرد: انتشار این اسامی نشان از افتخار آفرینی دانشگاه محقق اردبیلی و توجه ویژه به مسئله پژوهش توسط اساتید و دانشجویان است.

 

سرپرست دانشگاه محقق اردبیلی با اشاره به اینکه رتبه بندی این شاخص های بنیادین علمی توسط موسسه های معتبر علمی جهان صورت می گیرد، افزود: امیدواریم حضور پژوهشگران این دانشگاه در جمع نخبگان علمی جهان روز به روز افزایش یابد.

 

کد خبر 1234286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha