قدرت بازدارندگی ارتش محصول تفکر بسیجی است

امیر غلامعلیان امروز اگر ارتش در کنار سایر نیروهای مسلح مفتخر به بازدارندگی مطمئن است؛ به خاطر وجود تفکر بسیجی است که ضامن اقتدار و بازدارندگی همه نیروهای مسلح است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ امیر غلامعلیان، چهارشنبه(۲ آذر) به اتفاق  هیئت رئیسه قرارگاه منطقه ای جنوب شرق ارتش در دیدار با فرمانده سپاه ثارالله استان به مناسبت هفته بسیج؛ گفت: بسیج از زمان شکل گیری تا امرورز که چهار دهه می گذرد؛ منشأ خیر و برکت در همه عرصه ها بوده است.

 

 

فرمانده قرارگاه منطقه ای جنوب شرق ارتش افزود: تفکر بسیجی در هر سازمانی ضامن موفقیت و اقتدار آن سازمان است زیرا هر کجا تفکر بسیجی نهادینه شده در پیشبرد همه کارها مؤثر واقع شده است و ما نیز در بدنه ارتش اعتقاد داریم وجود این تفکر در خانه های سازمانی و پرسنل نیروهای مسلح ضامن موفقیت هایی بوده است که تاکنون کسب کردیم.

 

 

وی اظهار کرد: خیلی ها به اشتباه فکر می کنند پذیرفتن تفکر بسیجی به این معنا است که ما آیین نامه ها و روابط سازمانی خود را کنار بگذاریم در حالیکه تفکر بسیجی، تفکر کار جهادی و انقلابی است و در همه سازمان ها پذیرفته شده است.

 

امیر غلامعلیان افزود: امروز اگر ارتش در کنار سایر نیروهای مسلح مفتخر به بازدارندگی مطمئن است؛ به خاطر وجود تفکر بسیجی با حفظ آیبین نامه ها و روابط سازمانی و انضباط یگانی و آن تفکر جهادی زاییده تفکر بسیجی است که ضامن اقتدار و بازدارندگی همه نیروهای مسلح است.

 

وی تصریح کرد: اگر ذره ای این تفکر در میان مسئولین سیاسی و اقتصادی فارغ از جناح بندی سیاسی و برای خدمت به مردم با روحیه جهادی و انقلابی و بسیجی باشد و زیاد درگیر بروکراسی اداری نباشند قطعاً کشور از شرایط کنونی و تنگناهای معیشتی خارج شده و کارها سر و سامان می یابد.

 

 

 

ارشد نظامی ارتش در منطوقه جنوب شرق اظهار کرد: نتیجه بازدارندگی را امروز می بینیم که چگونه با وجود همه هجمه های اقتصادی و امنیتی و... که خیلی عیان انجام می شود اما وجود این تفکر؛ انقلاب و نظام را بیمه کرده و باید این اتحاد و همبستگی بیش از قبل وجود داشته باشد که خواری در چشم بیگانگان است.

 

وی با بیان اینکه مأموریت نیروهای مسلح یکی است و تنها اختلاف سپاه و ارتش در رنگ لباس است؛ گفت: این اتحاد باعث بازدارندگی شده که امروز نتبجه آن را در بدنه کشور می بینیم.

 

کد خبر 1234395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha