۴ نمایش در تماشاخانه شمس بجنورد به روی صحنه می رود

همزمان با دومین روز از برگزاری هفدهمین جشنواره تئاتر خراسان‌شمالی، چهار نمایش از شهرستان های گرمه، بجنورد، شیروان و اسفراین در تماشاخانه شمس بجنورد به روی صحنه می رود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی؛ هفدهمین جشنواره تئاتر خراسان‌شمالی که از روز سه شنبه یکم آذرماه به میزبانی شهرستان بجنورد آغاز شده، در دومین روز از برگزاری جشنواره، چهار نمایش از شهرستان های گرمه، بجنورد، شیروان و اسفراین را در تماشاخانه شمس بجنورد تقدیم نگاه مخاطبان می کند.

 

بر این اساس، امروز چهارشنبه و در روز دوم جشنواره، نمایش «ترنج» به کارگردانی «مصطفی شکاریان» از گرمه ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه، «تهران کنار پنجره» به کارگردانی «علی سعادتی» از بجنورد ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه، «گوهر» به کارگردانی «عطیه یوسفی» از شیروان ساعت  ۱۷ و ۳۰ دقیقه و «مرغ حق روی درخت کنار» به کارگردانی «محمد یحیی آبادی» از اسفراین ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه به روی صحنه می رود.

 

نمایش «دستور» به کارگردانی «مهدی فخرانی» از جاجرم ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه و «ثانیه صفر» به کارگردانی «سعید نیستانی» از بجنورد ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه هم دو اجرا در آخرین روز برپایی جشنواره به شمار می رود.

 

هفدهمین جشنواره تئاتر خراسان‌شمالی که با رقابت 10 اثر نمایشی به مدت سه روز ادامه دارد، پنج شنبه سوم آذرماه ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه در تالار گلشن بجنورد خاتمه یافته و برگزیدگان بخش های مختلف معرفی خواهند شد.

  

برگزاری سه کارگاه آموزشی با تدریس «سیروس همتی» از اساتید برجسته کشوری به عنوان برنامه های جنبی این جشنواره به شمار می رود که اول و دوم آذرماه ساعت ۱۹ و سوم آذرماه ساعت ۱۶ در آمفی تئاتر مجموعه ایثار بجنورد برگزار می شود.

 

«حسین فدایی حسین»، «سیروس همتی» و «سید مهدی کشمیری» داوری هفدهمین جشنواره تئاتر خراسان‌شمالی را بر عهده دارند که در اولین روز از برگزاری جشنواره چهار نمایش «ارابه مرگ»، «مرگ بر مرگ»، «مهمانی انگشت‌ها» و «میزان»  را داوری کردند.

 

 

کد خبر 1234623

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha