مساجد پایگاه ترویج فرهنگ پهلوانی است

ورودی گفت: مساجد پایگاه ترویج فرهنگ پهلوانی است و ورزش بجز شادی و نشاط درونی موجب تقویت روحیه ورزشکاری و پهلوانی می شود و تاثیرات بسیار خوبی در زندگی روزمره افراد دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، اکبر ورودی (امروز 2 آذرماه) در دیدار با مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: ایجاد امکانات ورزشی در مناطق کم برخوردار و روستایی جزو اولویت های برنامه ای است تا بتوانیم در راستای افزایش ظرفیت های ورزشی استان گام های موثری برداریم.

 

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل تصریح کرد: همکاری ویژه را با سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل برای ایجاد زیرساخت های ورزشی در سطح محلات کم برخوردار را در دستور کار داریم.

 

این مقام مسئول با بیان این مطلب که  مساجد پایگاه ترویج فرهنگ پهلوانی است، اظهار داشت: ورزش بجز شادی و نشاط درونی موجب تقویت روحیه ورزشکاری و پهلوانی می شود و تاثیرات بسیار خوبی در زندگی روزمره افراد دارد.

 

ورودی عنوان کرد: بسیاری از استعدادها و نوابغ ورزشی از همین زمین های خاکی پرورش یافته اند و باید از آنها حمایت ویژه ای شود.

 

در ادامه این دیدار، مصطفی آمون با اشاره به اینکه جلوه های مناسبی از شور و نشاط جوانی باید در برنامه های فرهنگی ایجاد شود، افزود: نوجوانان و جوانانی که در مساجد حضور دارند از استعدادهای ورزشی هستند و باید برنامه ای برای حمایت از آنها نیز در کنار فعالیت های فرهنگی پیش بینی شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل یادآور شد: کانون های مساجد آمادگی کامل برای همکاری در برنامه های فرهنگی و اجتماعی به ویژه ترویج ورزش همگانی دارد.

 

وی خاطر نشان کرد: بسیاری از کانون ها در مساجد کم برخوردار واقع هستند و نیازمند همکاری و همدلی اداره کل ورزش و جوانان استان در تامین زیرساخت های لازم برای فعالیت های ورزشی است.

 

آمون اعلام داشت: در بحث اوقات فراغت نیز آماده اجرای برنامه های دو جانبه برای استعدادیابی از بین نوجوانان و جوانان در رشته های مختلف ورزشی هستیم.

 

مصطفی آمون مسئول کانون مساجد استان هم در این دیدار کانون های مساجد را بازوی توانمند برای اجرای برنامه های فرهنگی و اجتماعی بویژه ورزش همگانی در سطح استان عنوان کرد .

مصطفی آزمون به ارتباط موثر و سازنده این کانون با جوانان و نوجوانان و ظرفیت بالای آنان در محلات و روستاها اشاره کرده و افزود:می توانیم از ظرفیت استعدادیابی در حوزه ورزش با همکاری هیاتهای ورزشی در بحث برنامه های اوقات فراغت جوانان و نوجوانان استفاده کنیم.

کد خبر 1234683

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha