تهیه نقشه راه حمایت از خانواده  جوانی جمعیت در استان یزد

حسینی مطلق با اشاره به اجرای برنامه های افزایش جمعیت در استان گفت: نقشه راه حمایت از خانواده جوانی جمعیت در استان یزد تهیه می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، مهدیه سادات حسینی مطلق مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری یزد در نشست قرارگاه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت گفت: بعد از دستور تشکیل قرارگاه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت توسط وزیر کشور ما نیز در استان یزد این قرارگاه را تشکیل دادیم.

 

وی افزود: اولین جلسه قرارگاه در خردادماه تشکیل شد و مصوبات متعددی داشتیم که 19 مصوبه ارائه شد که احصای مشکلات دستگاه ها،  دریافت گزارش های مردمی، تشکیل قرارگاه ها در تمامی شهرستان ها از جمله این مصوبات بود.

 

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری یزد ادامه داد: برگزاری جلسات انگیزشی و تبیین در شهرستان ها با حضور فعالان فرهنگی به صورت عمومی و اختصاصی از جمله اقداماتی بود که دنبال شود که هدف ما اجرای این برنامه در لایه های مختلف شهری بود.

 

وی گفت: در این راستا ما به تدوین نقشه راه جمعیتی استان اقدام کردیم که تاکنون هزار نفر ساعت کار تحقیقی و پژوهشی انجام شد که فاز اول این نقشه راه را آماده داریم.

 

حسینی مطلق گفت:  دیدار با خانواده های چندقلویی و حضور استاندار در جمع آنها، حضور مدیران کل بانوان استانداری و جبهه های مردمی در استان و رویداد جمعیت از جمله اقدامات دیگر بوده است.

کد خبر 1234897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha