تلاش دولت برای سرعت بخشیدن به پیشرفت کشور|پای صنعت به مازندران باز می شود

رضایی گفت: دولت سیزدهم در خصوص رفع تحریم های خارجی و داخلی کشور بسیار جدی است که می‌توان در این خصوص به کاهش بروکراسی اداری و گشایش درهای اقتصادی به دنیا اشاره کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران،‌محسن رضایی امروز(۵آذر) در نشست با حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی،نماینده ولی فقیه درمازندران ضمن گرامیداشت هفته بسیج با بیا ناینکه اقتصاد استان مازندران در گذشته از چند بعد مورد غفلت واقع شده است،‌اظهار کرد: تحت عنوان زمین سبز کمتر به صنعت توجه شده است.

 

معاون اقتصادی رئیس جمهور افزود: اگر صنعت کشاورزی وارد استان شود و زنجیره ارزش کشاورزی تکمیل شود مردم از هر یک ساعت فعالیت چند برابر درآمد بیشتر بدست میآورند چرا که ارزش افزوده کاملی به دست خودشان می رسد و محصولات خوب تولید و بسته بندی و صادر می شود.

 

وی با بیان اینکه صنعت شیلات و باغداری نیز باید در استان ایجاد شود، گفت: بیش از ۳۰درصد ضایعات باغی در استان وجود دارد که زیبنده نیست.

 

رضایی با بیان اینکه در سطح ملی دولت در سال گذشته زیرساخت های اقتصادی را آماده کرده و با توجه به اینکه در محاصره اقتصادی خارجی قرار داریم عضو شانگهای و اوراسیا شدیم تا مشکلات تحریم اقتصادی را کاهش دهیم، افزود: همچنین با تحریم های اقتصادی داخلی مواجه ایم که به منظور رفع تحریم های داخلی، کاهش بروکراسی دست و پاگیر اداری را در دست اقدام و اجرا داریم.

 

وی با بیان اینکه سال اول دولت بیشتر به فراهم زیرساخت ها معطوف شده ایم، گفت:‌تلاش داریم در سال دوم دولت شاهد جهش اقتصادی باشیم که نیازمند یاری ملت شریف ایران اسلامی است.

 

کد خبر 1235182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha