نمایشگاه کتاب «حسرت حضور» در بیرجند گشایش یافت

مدیر کانون فرهنگی هنری انصارالحسین(ع) بیرجند گفت: نمایشگاه «حسرت حضور» به مناسبت هفته بسیج در محل مسجد امام حسین(ع) به همت کانون از ۲۴ آبان لغایت پنجم آذر گشایش یافت.

قاسم باقری نژاد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی اظهار داشت: کانون فرهنگی هنری انصارالحسین(ع) بیرجند طی هفته کتاب و کتابخوانی و بسیج برنامه های مختلفی را اجرا کرده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری انصارالحسین(ع) بیرجند با اشاره به برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی گفت: طی این هفته مسابقات کتابخوانی در رده های سنی با موضوعات مختلف توسط کانون انصارالحسین(ع) برگزار شده است.

 

وی با بیان اینکه نمایشگاه «حسرت حضور» به مناسبت هفته بسیج در محل مسجد امام حسین(ع) به همت کانون برپا شد، افزود: این نمایشگاه از 24 آبان تا پنجم آذرماه جهت بهره مندی علاقمندان با ارائه 300 عنوان کتاب در زمینه های مختلف گشایش یافت.

 

باقری نژاد به دیگر برنامه های کانون در هفته بسیج اشاره کرد و گفت: طی این هفته بحث تقدیر از دانش آموزان مسجدی در مدارس آنها در دستور کار کانون فرهنگی هنری انصارالحسین(ع) قرار گرفت.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری انصارالحسین(ع) بیرجند در پایان عنوان کرد: برگزاری مسابقات جام فوتبال دستی، دارت و پینگ پنگ از دیگر برنامه های کانون انصارالحسین(ع) به جهت گرامیداشت هفته بسیج بوده است.

 

 

 

 

کد خبر 1235839

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha