هنر تئاتر در جامعه اسلامی ابزار تبیین و آگاهی بخشی است

نوروزی فر با اشاره به اینکه هنر تئاتر در جامعه اسلامی ابزار تبیین و آگاهی بخشی است گفت: هنر تئاتر در جامعه اسلامی ابزاری است برای تبیین و آگاهی بخشی به ویژه آنکه رهبرمعظم انقلاب نیز بارها در خصوص اهمیت تأثیر آن تأکید داشته اند.

ابراهیم نوروزی فر در جریان اختتامیه جشنواره تئاتر البرز قوی که روز گذشته 6 آذر در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز به پایان رسید به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: جشنواره تئاتر البرز قوی با عنوان سودای عشق با همت جمعی از هنرمندان بسیجی به کار خود پایان داد.

 

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان البرز افزود: هنر تئاتر در جامعه اسلامی ابزاری است برای تبیین و آگاهی بخشی به ویژه آنکه رهبرمعظم انقلاب نیز بارها در خصوص اهمیت تأثیر آن تأکید داشته اند.

 

وی با اشاره به اهمیت جایگاه هنر تئاتر بیان کرد: ضروری است مسئولان از هنرمندان حمایت و پشتیبانی لازم را داشته باشند تا زیرساخت های هنر تئاتر هرچه بهتر قوت پیدا کنند و شاهد رشد هنر تئاتر در این استان باشیم.

 

وی با بیان اینکه جشنواره تئاتر البرز قوی با هدف بیان نقاط قوت و ظرفیت های هویتی استان البرز برپا شد تصریح کرد: سودای عشق نام این دوره از جشنواره بود که با محوریت هویت فرهنگی ایثار و شهادت طرح ریزی و برنامه ریزی شد.

 

نوروزی فر توضیح داد: حمایت از آرمان های دینی و ایمانی انقلاب اسلامی یکی از رسالت های اصلی هنرمندان بسیجی است تا با توجه به این اصل در مسیر رشد ارزش های نظام اسلامی ایران تلاش کنند.

 

رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز خاطرنشان کرد: داوران جشنواره تئاتر البرز قوی 10 اثر را در مرحله نهایی جشنواره انتخاب کردند که این 10 اثر برگزیده در روزهای سوم و پنجم آذرماه در سالن تئاتر شهر روی صحنه رفت.

 

 

کد خبر 1235886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha