اجرای طرح پویش سفره احسان توزیع ۱۴۴ هزار کیلوگرم بسته پروتئینی در مناطق محروم

پورسلیمانی با اشاره به اهمیت اجرای طرح پویش سفره احسان گفت: طرح پویش سفره احسان توزیع ۱۴۴ هزار کیلوگرم بسته پروتئینی در مناطق محروم استان البرز اجرا می شود.

پورسلیمانی در جریان اجرای طرح پویش سفره احسان به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: پویش سفره احسان با همت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در سطح کشور اجرا شده است. 

 

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) استان البرز افزود: توزیع ۵ میلیون کیلوگرم گوشت در قالب اجرای طرح پویش سفره احسان در این طرح مورد نظر است که از این میزان، ۱۴۴ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم گوشت مرغ ویژه استان البرز است.

 

به گفته وی، حضور گروه های جهادی، مسجدی، مراکز نیکوکاری، فعالان اجتماعی در قالب اجرای طرح پویش سفره احساس با مشارکت خیران امکان پذیر است.

 

پورسلیمانی اظهار کرد: طرح پویش سفره احساس با همت نیروهای جهادی تا پایان آذرماه در مناطق کم برخوردار استان البرز اجرا می شود. 

 

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) استان البرز خاطرنشان کرد: هموطنان و خیران نیز با توجه به جامعه هدف که از مناطق محرم و کم برخوردار استان البرز است می توانند با مراجعه به سایت Ehsan.ir مشارکت خود را ثبت کنند. 

 

کد خبر 1236243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha