انتصاب امام جمعه مجن/ ائمه جمعه مدافعان حریم اعتقادی مردم هستند

حجت الاسلام فاطمی نیا از انتصاب امام جمعه جدید مجن خبر داد و گفت: حجت الاسلام اصلانی به عنوان سنگردار نهاد امامت جمعه در این شهر، مشغول به کار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان ازسمنان، حجت الاسلام محسن فاطمی نیا امروز ظهر چهارشنبه در نشست شورای اداری شاهرودبا اشاره به دو تغییر در ائمه جمعه شرق استان سمنان گفت: در ماه گذشته شاهرود حضور حجت الاسلام عزیزی در مسند امامت جمعه میامی و همچنین امروز شاهد حضور حجت الاسلام اصلانی به عنوان امام جمعه جدید مجن هستیم که امیدواریم برکات شایانی این دو انتصاب برای مردم داشته باشد.

 

مسئول دفتر سیاست گذاری ائمه جمعه استان سمنان در خصوص اهمیت نماز جمعه بیان کرد: اهمیت روز جمعه به واسطه خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه و ذکر خداوند متعال است چرا که اعتقاد داریم نماز جمعه ذکر اعلایی الهی محسوب می‌شود.

 

وی نماز جمعه را فخر تمام نمازهاعنوان کردوافزود: نماز می‌تواند انسان را از فحشاء دور کند و نماز جمعه والاترین این نمازها است.

 

حجت الاسلام فاطمی نیا ائمه جمعه را مدافعان حریم اعتقادی مردم دانست و افزود: ائمه جمعه رسالت‌های سنگینی را در زمینه تبیین به خصوص در دوره امروز که به زعم رهبر معظم انقلاب اسلامی در جنگ ترکیبی هستیم، بر عهده دارند.

 

مسئول دفتر سیاست گذاری ائمه جمعه استان سمنان با بیان اینکه در انتصاب ائمه جمعه جدید میامی و مجن تلاش شده تا در کنار زهد و ولایتمداری، مقوله تحصیلات حوزوی نیز مد نظر قرار گیرد، اضافه کرد: به کار گیری تمام قابلیت‌ها در راستای تعالی فرهنگی و دینی جامعه در زمره مطالبات ما از ائمه جمعه استان سمنان است.

 

در این مراسم حجت الاسلام اصلانی به عنوان امام جمعه جدید شهر مجن معرفی شدو پیش از وی حجت الاسلام جناتی برای سال‌ها و حجت الاسلام بهرامی در دوره کوتاهی امامت جمعه مجن را بر عهده داشتند.

کد خبر 1236607

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha