روحیه ایمانی خود را تقویت کنیم/ جعل و دروغ مهمترین شیوه بدخواهان

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد، رشد معنوی را از توصیه‌های مقام معظم رهبری دانست و گفت: امروز مهم‌ترین شیوه بدخواهان جعل و دروغ‌پردازی است و یکی از تلاش‌های دشمن این است که بتواند دروغ خود را در اذهان عمومی قرار دهد و ادراک و ذهن جوان را در اختیار بگیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، حجت‌الاسلام سید محمدنبی موسوی‌فرد، امروز جمعه (۱۱ آذر) در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اهواز، ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی، با اشاره توصیه‌های مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب، اظهار کرد: ایشان هفت توصيه مهم داشتند که توصیه پایانی ایشان توجه به سبک زندگی اسلامی بود. 

 

نماینده ولی فقیه در خوزستان، به نقش والدین در ارائه سبک زندگی به فرزندانشان اشاره کرد و افزود: والدین باید باور داشته باشند که فرزندان ما نتیجه رفتارها و عمل ما هستند، نه آن چیزی که ما می‌خواهیم و بر زبان جاری می‌کنیم.

 

وی با بیان اینکه قبل از جاری ساختن نکته‌ای برای تربیت فرزند اول باید خودمان به آن عمل کنیم ادامه داد: مؤثرترین عامل در تربیت فرزند این است که در ابتدا خود را اصلاح کنیم؛ کودکان آیینه تمام نمای رفتار پدر و مادر هستند.

 

امام جمعه اهواز، در بخش دیگری از سخنان خود، به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در دیدار با بسیجیان اشاره کرد و گفت: ایشان در بیانات خود، هفت توصیه داشتند؛ از جمله اینکه بسیجی بمانید، روحیه ایمان را در خود حفظ کنیم، قدر خود را بدانید، نقاط ضعف خود را بشناسیم.

 

وی دشمن‌شناسی را از دیگر توصیه‌های مقام معظم رهبری دانست و اضافه کرد: دشمن‌شناسی بسیار مهم است و باید به واحدهای درسی اضافه شود.

 

موسوی‌فرد، با اشاره به اینکه دشمن از نظر قرآن دو دسته است، دشمن درون و دشمن برون انسان، عنوان کرد: محال است دشمن بیرون بدون در اختیار گرفتن دشمن درون بتواند کاری انجام دهد؛ انقلاب ما نیز این‌گونه است آنجایی زمانی توانست ضربه بزند که تعدادی خودفروخته و فریب‌خورده را در اختیار گرفت

 

وی رشد معنوی را از دیگر توصیه‌های مقام معظم رهبری دانست و تصریح کرد: امروز مهم‌ترین شیوه بدخواهان جعل و دروغ‌پردازی است و یکی از تلاش‌های دشمن این است که بتواند دروغ خود را در اذهان عمومی قرار دهد و ادراک و ذهن جوان را در اختیار بگیرد.

 

 نماینده ولی فقیه در خوزستان، با اشاره به اینکه فضای مجازی همان‌قدر که مایه خیر و برکت است، خطرات بزرگی در خود نهفته دارد، عنوان کرد: تحریک عواطف قومی و مذهبی و ترور در دستور دشمن است که ضمن تقویت روحیه ایمانی خود، باید مراقبت کنیم.

 

و یاد آور شد: بنا بر فرمایش رهبر معظم انقلاب آن چیزی که می تواند به کشور آسیب برساند تحریم نیست بلکه تحریف است؛ لذا باید آمادگی عملی خود را حفظ کنیم.

 

کد خبر 1237008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha