تله فیلم «توبه خلافکار» در تبریز تولید شد

تله فیلم توبه خلافکار با موضوع مذهبی، تلاش دارد مفاهیم و پیام های دینی و اخلاقی را در قالب طنز به مخاطب انتقال دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، نشست خبری تله فیلم طنز "توبه خلافکار" با حضور کارگردان و جمعی از بازیگران، عوامل فیلم، خبرنگاران و اصحاب رسانه و سرپرست فرهنگسرای الغدیر برگزار شد.

«احد جعفری یقین» کارگردان این تله فیلم با بیان اینکه مراحل فیلم برداری و تولید این اثر هنری حدود 6 ماه به طول انجامید، گفت: تله فیلم "توبه خلافکار” موضوعی مذهبی دارد و تلاش شده بوسیله آن؛ ارزش های اخلاقی، مفاهیم و پیام های مذهبی در قالب طنز به مخاطب انتقال داده شود.

وی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه انتخاب رویکرد فیلم؛ بر چه اساسی صورت گرفت، این انتخاب را برگرفته از شاکله های موجود در جامعه دانست و گفت: در تله فیلم "توبه خلافکار" که بصورت سریالی نیز قابل پخش است، راهکارهای جذب جوانان به مسائل دینی و مذهبی مورد توجه قرار گرفته است.

جعفری یقین در ادامه از ضرورت حمایت مالی و عاطفی بیشتر از هنرمندان سخن گفت و افزود: امیدوارم حمایت های مالی و عاطفی از هنرمندان این مرز و بوم که با علاقه و عشق به مردم خود فعالیت می کنند بیش از پیش باشد.

وی در پایان از حمایت های سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز و فرهنگسرای الغدیر در اکران عمومی این تله فیلم بصورت رایگان برای عموم شهروندان تشکر و قدردانی کرد.

رامین سلطانی سرپرست فرهنگسرای الغدیر نیز در سخنانی از جایگاه ارزشمند هنر سخن گفته و آن را بهترین ابزار برای انتقال مفاهیم ارزشمند دینی و ملی معرفی کرد و از هماهنگی‌های صورت گفته با شهردار تبریز در خصوص حمایت از هنرمندان و آمادگی فرهنگسرای بزرگ الغدیر بعنوان یک پایگاه فرهنگی در استقبال از این قشر اثرگذار در جامعه خبر داد.

وی ابراز امیدواری کرد تا با کمک هنر و هنرمندان قدم های ارزشمندی در عرصه فرهنگ و هنر در جامعه برداشته شود.

گفتنی است پس از پایان این نشست خبری تله فیلم طنز "توبه خلافکار" برای اولین بار در سالن آمفی تئاتر فرهنگسرا برای عموم خانواده‌های علاقه مند اکران شد.

کد خبر 1237815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha