پژوهش و فن آوری  مهم ترین بستر تحقق رشد و توسعه است

دلفان، با اشاره به اهمیت تقویت پژوهش و فناوری در دانشگاه ها، افزود: این مهم از نقاط قوت دانشگاه علوم پزشکی لرستان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، بهرام دلفان در حاشیه بازدید از نمایشگاهی استانی دست آورده های پژوهش و فن بازار که به مناسبت هفته پژوهش در دانشگاه لرستان برگزار شده است، در سخنانی اظهار داشت: مراکز رشد و مراکز نوآوری و پارک های علم و فناوری ما مهم ترین بستر اشتغال دانش آموختگان دانشگاهی هستند.

 

رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان  با بیان اینکه پژوهش و فن آوری  مهم ترین بستر تحقق رشد و توسعه است، ادامه داد: پژوهش و فن آوری از نقاط قوت دانشگاه علوم پزشکی لرستان است.

 

وی ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی لرستان سال هاست در بحث گیاهان دارویی و داروهای گیاهی با استفاده از شرکت های دانش بنیان محصولاتی را از گیاهان دارویی تولید و بعضا هم صادراتی را به خارج از کشور داشته است که این امر باعث ایجاد اشتغال و درآمد زایی برای جوانان گردیده است .

 

گفتنی است، نمایشگاه استانی دست آوردهای پژوهش و فن بازار از 14 آذردر سالن ورزشی دانشگاه لرستان برپا شده و تا 16 آذر دایر است.

 

غرفه دانشگاه علوم پزشکی با ارائه و معرفی محصولات داروهای گیاهی و تجهیزات پزشکی توسط شرکت های دانش بنیان و سلامت محور در این نمایشگاه حضوری چشم گیر و فعال دارد.

کد خبر 1237911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha