برگزاری نشست کارگروه فرهنگی اجتماعی شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت کاشان

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از برگزاری دومین نشست کارگروه فرهنگی اجتماعی شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت کاشان در سال ۱۴۰۱ خبر داد.

میثم نمکی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شمال استان اصفهان گفت: دومین نشست کارگروه فرهنگی اجتماعی شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت کاشان در سال ۱۴۰۱ با حضور اعضای کارگروه در سالن جلسات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان برگزار شد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان افزود: ارائه و بررسی طرح دانشگاه آزاد اسلامی کاشان در خصوص برگزاری همایش "نماز در مکتب سلیمانی"، هم اندیشی در خصوص مشارکت در برگزاری مسابقه کتابخوانی "مردی که فتح الفتوح کرد" با محوریت کتاب "لطافت در عین صلابت" از مهم ترین موضوعات مورد بحث در این نشست بود.

 

نمکی ادامه داد: هم چنین در این نشست در خصوص پیشنهادات محورهای مناسبتی چهار ماهه آخر سال ۱۴۰۱ هم اندیشی و نظرات و پیشنهادات اعضا در این خصوص ارائه شد.

 

مسئول کارگروه فرهنگی اجتماعی شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت کاشان، افزود: در ادامه، اعضای کارگروه ضمن تأکید بر تعامل و هم افزایی در حوزه ایثار و شهادت شهرستان کاشان، به بیان نقطه نظرات و برنامه های دستگاه متبوع خود در این حوزه پرداختند.

 

کد خبر 1238029

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha