نماز جمعه ظرفیتی برای گسترش اخلاق و آموزه های قرآنی است

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، با بیان اینکه نماز جمعه ظرفیتی برای گسترش اخلاق و آموزه های قرآنی، تعلیم و تربیت قرانی است، گفت: از این ظرفیت برای انس بیشتر جوانان با قرآن استفاده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی، امروز(15آذر)، در آیین تجلیل از اساتید و مربیان قرآنی طرح حفظ مجازی قرآن کریم امور نوجوانان و جوانان ستاد نمازجمعه شهرستان خرم‌آباد در مصلی الغدیر، اظهارداشت: بستر حضور جوانان و نوجوانان در برنامه های قرانی فراهم شود.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به حضور چشمگیر جوانان و نوجوانان لرستانی در برنامه های دینی، فرهنگی و قرآنی افزود: نوجوانان و جوانان ما همه علاقه مند به حضور در محافل قرآنی و فرهنگی هستند و با بهره مندی از ظرفیت ها باید این حضور تقویت شود.

 

وی از نماز جمعه عنوان قلب فرهنگی در هر شهری یاد کرد و عنوان داشت: نماز جمعه باید محلی برای گسترش اخلاق، آموزه های قرآنی، تعلیم و تربیت اسلامی باشد.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی به نقش خانواده ها در تربیت دینی فرزندان اشاره کرد و گفت: خانواده ها باید به حضور فرزندان خود در برنامه های قرآنی توجه کنند.

 

وی با اشاره به آثار و برکات فردی و اجتماعی انس با قرآن، یادآور شد: دوری از گنجینه قرآن سبب گرفتاری افراد به آسیب های اجتماعی خواهد شد.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان بیان کرد: حضور در محافل قرآنی سبب می شود فرزندان ما در برابر آسیب های اجتماعی مصون بمانند و در عرصه های علمی، فرهنگی و آموزشی ارتقا یابند.

 

کد خبر 1238048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha