آئین تجلیل از پیشکسوتان و بازنشستگان ارتش انجام شد

امیر محبی راد گفت: آئین تجلیل از پیشکسوتان و بازنشستگان ارتش شهرستان های اندیمشک و دزفول برگزار شد.

امیر علی محبی راد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان خوزستان، اظهار کرد: آئین تجلیل از پیشکسوتان و بازنشستگان وابسته به ارتش در ۲ شهرستان دزفول و اندیمشک در یگان فرماندهی آماد و پشتیبانی منطقه جنوب غرب نزاجا که به مناسبت ایام ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار بود، برگزار شد. 

 

رئیس کانون بازنشستگان ارتش افزود: بازنشستگان و پیشکسوتان یکی از عناصر مهم در راستای اجرای فرمان جهاد تبیین هستند و می توانند با استفاده از تجربیات خود در دوران دفاع مقدس و همچنین بیان خاطرات خود از دوران خدمت در ارتش جوانان را به نظام خوش بین و موجبات امید آفرینی شوند. 

 

وی اذعان کرد: با عنایت ویژه مقام معظم رهبری و تدابیر فرمانده کل ارتش امیر سرلشکر موسوی طی سال‌های اخیر اقدامات مهمی در راستای بهبود وضعیت معیشت پیشکسوتان و بازنشستگان و ایثارگران صورت گرفته است، امیدوار هستیم بتوانیم در این راستا خدمات خوبی به این افراد ارائه دهیم.

 

امیر محبی راد تصریح کرد: در این مراسم از تعداد ۵۰ نفر از پیشکسوتان و بازنشستگان ارتش تقدیر و تجلیل به عمل آمد، همچنین در حاشیه این مراسم در راستای تکریم و تجلیل پرستار از پزشکیاران، پرستاران و بهیاران آماد و پشتیبانی منطقه جنوب غرب نزاجا تجلیل و تقدیر شد.

کد خبر 1238061

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha