بومی سازی و شبکه سازی امور ایثارگران در ادارات و محلات پیگیری می شود

حجت الاسلام هاشمی گفت: با بهره مندی از ظرفیت شورای مشاورین بومی سازی و شبکه سازی امور ایثارگران در ادارات و محلات پیگیری خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لرستان، حجت الاسلام هبت اله هاشمی، امروز(۱۶آذر) در اولین جلسه شورای مشاورین ایثارگران دستگاه های اجرایی استان با گرامیداشت ۱۶ آذر ماه روز دانشجو و همچنین تسلیت سالروز شهادت حضرت زهرا(س) اظهارداشت: جلسات شورای ترویج در استان با عضویت همه مدیران عضو شورا همچنان در حال برگزاری بوده و تاکنون مصوبات خوبی داشته است و از ظرفیت مشاورین در این شورا استفاده می شود.

 

مدرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با اشاره به اینکه از برنامه های مهم شورای مشاورین مردمی کردن امور است، افزود: بومی سازی و شبکه سازی امور ایثارگران در ادارات و محلات پیگیری خواهد شد.

 

حجت الاسلام هاشمی به احیای دفتر نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در استان لرستان اشاره کرد و گفت: در این نهاد بحث های مختلفی همچون ارتقا سلامت، بصیرت، امربه معروف و نهی از منکر و بحث های مختلف در حوزه ایثار و شهادت دنبال می شود و از ظرفیت شورای مشاورین به خوبی استفاده خواهد شد.

 

وی اظهار کرد: هدف از بهره مندی از فرصت ها و تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت خدمت رسانی به جامعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

کد خبر 1238190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha