بیش از ۹ هزار نفر برای جهاد تبیین در کردستان اعلام آمادگی کرده‌اند

حجت‌الاسلام رازیانی از آمادگی ۹ هزار نفر از سراسر استان کردستان برای جهاد تبیین خبر داد.

جچت‌الاسلام برومند رازیانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان اظهار کرد: در راستای دغدغه مقام معظم رهبری مبنی بر جهاد تبیین این اداره‌کل با راه‌اندازی سایت نهضت کردستان اقدام به ثبت نام افرادی از اقشار مختلف برای فعالیت در عرصه جهاد تبیین کرد که در این راستا دتاکنون 9 هزار نفر برای جهاد تبیین اعلام آمادگی کرده‌اند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان با اشاره به اینکه سایت نهضت کردستان در قدم اول برای انعکاس فعالیت تشکل‌های وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی فعالیت دارد، اعلام کرد: در حال حاضر یک هزار و 400 تشکل در استان کردستان فعال است.

 

وی اعلام کرد: لازم است همه افراد جامعه در مقوله جهاد تبیین مشارکت کنند و در این راستا قدمی بردارند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان خواستار مشارکت نهادهای فرهنگی استان از جمله دانشگاهها، آموزش و پرورش و بسیج در راستای جهاد تبیین و همکاری با تبلیغات اسلامی در این زمینه شد و افزود: برنامه ریزی کردیم زمینه گفت و گو با نسل جوان و نوجوان فراهم شود.

 

حجت‌الاسلام رازیانی یادآور شد: ۳۰ مبلغ خارج از استان و ۳۰ مبلغ در استان، آمادگی دارند در هفته بصیرت، در دبیرستان‌های دخترانه و پسرانه در راستای جهاد تبیین فعالیت کنند، ضمن اینکه هفته بصیرت ۱۰۰ برنامه شاخص در ۱۰ شهرستان اجرا خواهد شد.

 

وی یادآور شد: همزمان با هفته بصیرت ۱۰۰ برنامه شاخص در ۱۰ شهرستان  استان کردستان اجرا خواهد شد.

 

کد خبر 1238480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha