نیازهای اساسی خانواده‌های دارای سه معلولیت باید حل و فصل شود/کمک به بیماران اتیسم یک اقدام خداپسندانه است

زارعی کوشا گفت: خانواده‌های دارای ۳ معلول با مشکلات و گرفتاری‌های فراوانی دست به گریبان هستند و باید برخی از نیازمندی‌های اساسی آنان نظیر مسکن حل و فصل شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان؛ اسماعیل زارعی کوشا، پنجشنبه (۱۷ آذرماه) در بازدید از مرکز آموزشی و توانبخشی بیماران اوتیسم در سنندج، علاوه بر بازدید از این مرکز و گفتگو با کارکنان مجموعه، در جمع کودکان درگیر با این بیماری حاضر شد.

 

استاندار کردستان با بیان اینکه تلاش برای کمک به افرادی که دارای معلولیت و بیماری‌هایی نظیر اوتیسم هستند یک اقدام بسیار انسانی و خداپسندانه است، قول داد که از هر راه ممکن برای کمک به تسهیل خدمت رسانی و بهبود شرایط موجود در این مرکز اقدام خواهد کرد.

 

زارعی کوشا در ادامه به دیدار یک خانواده مددجوی دارای ۳ معلول تحت حمایت سازمان بهزیستی در یکی از مناطق حاشیه‌ای شهر سنندج رفت و تاکید کرد: تلاش ما این است تا با استفاده از هر امکان و ظرفیتی بتوانیم حداقل نیازهای این دست از خانواده‌ها را تامین کنیم.

 

وی تاکید کرد: خانواده‌های دارای ۳ معلول با مشکلات و گرفتاری‌های فراوانی دست به گریبان هستند و باید برخی از نیازمندی‌های اساسی آنان نظیر مسکن حل و فصل شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1238491

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha